וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות אחת: אלונה טל מצטרפת למחזמר הקולנועי "One Shot"

6.12.2014 / 15:34

השחקנית הישראלית ממשיכה לעשות חיל בארה"ב ולוהקה לתפקיד מרכזי בקומדיה עצמאית בהפקתו ובכיכובו של טופר גרייס ("מופע שנות ה-70"), ואחריה סדרה חדשה

אלונה טל. Noel Vasquez, GettyImages
החיים הם שיר. אלונה טל/GettyImages, Noel Vasquez

אחרי "עיר שבורה" לצד מארק וולברג ותפקיד בשרני בסדרת המתח השמשית "סוכן מחוק", מגיעה אלונה טל אל תפקידה המשמעותי הבא. השחקנית הישראלית לוהקה למחזמר הקולנועי "One Shot" בהפקתו של טופר גרייס ("ספיידרמן 3", אריק פורמן מ"מופע שנות ה-70"), שגם מככב בסרט בתפקיד זמר ברודוויי כושל ההופך למנהל הפקה, ובערב עליית המחזמר החדש על הבמה הוא נאלץ לתמרן בין חברי הקאסט האקסצנטריים שלו.

טל תגלם את חברתו לשעבר ועמיתתו למופע של אחד השחקנים, אותו יגלם ג'יי סי שאסז מלהקת אן סינק, ומלבדם בקאסט גם ג'וני ריי גיל (קלווין מ"התיקון"). זהו הפיצ'ר הראשון של במאי הפרסומות אייזק רנץ, שבעבר יצר קליפים לאמנים והרכבים דוגמת Cage The Elephant, פאראמור, בלינק 182 וסקיילר גריי עם אמינם.

בהמשך צפויה טל לככב בסדרה חדשה של אמזון, "Hand of God", שמביים מארק פורסטר ("מלחמת העולם Z"), דרמה העוקבת אחר שופט מושחת (רון פרלמן, "ילדי האנרכיה") הסובל מהתמוטטות עצבים ומאמין כי אלוהים מאלץ אותו לצאת למסע צדק אישי. מלבדם בקאסט גם דנה דילייני ("עקרות בית נואשות"), אנדרה רויו (באבס מ"הסמויה") וגארט דילהאנט ("לגדל את הופ").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully