וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הטריילר לסרט הביוגרפי של וויטני יוסטון

7.12.2014 / 10:23

מריבות, שירים וסמים - הטריילר ל"וויטני", הסרט הביוגרפי שמתעד את חייה של וויטני יוסטון, שוחרר. "מי שקשור להפקת הסרט לא הכיר את וויטני", טוענת אמה של הזמרת

צילום מסך

הטריילר ל"וויטני", הסרט הביוגרפי שעוסק בחייה של הזמרת המנוחה וויטני יוסטון, שוחרר וצפוי לגרום למהומה לא קטנה. "וויטני", שישודר בערוץ Lifetime בתחילת ינואר, מגולל את עלילותיה של הדיווה ומתמקד במערכת יחסיה עם בובי בראון.

"וויטני" הוא הסרט הראשון שמביימת השחקנית אנג'לה באסט. את דמותה של יוסטון מגלמת השחקנית יה יה דה-קוסטה. בני משפחתה של יוסטון הביעו בעבר התנגדות לסרט. אמה של יוסטון טענה כי המשפחה מותשת מכל השמועות והדיסאינפורמציה סביב בתה. "מי שקשור להפקת הסרט לא הכיר את וויטני", סיפרה סיסי יוסטון. עם זאת, אנג'לה באסט כן עבדה עם וויטני בסרט "כמו אוויר לנשימה". באסט אף התייחסה לדבריה של אמה של יוסטון וטענה כי למרות שלא הכירה מקרוב את בתה, היא כן מכירה את החיים באור הזרקורים וכן יודעת דבר או שניים על חייה של שחקנית שחורה שגדלה בעיירה קטנה.

וויטני יוסטון מתה בפברואר 2012 בגיל 48 בבית מלון בבוורלי הילס כתוצאה מטביעה באמבטיה. בנתיחת גופתה של הזמרת נמצאו שרידים לתשעה סוגי סמים ותרופות, כולל קוקאין ומריחואנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully