וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צעד לאוסקר: "התבגרות" הוא סרט השנה של המבקרים בלוס אנג'לס

8.12.2014 / 1:37

לאחר שכבר זכה להישג דומה בניו יורק, "התבגרות" הוכתר כסרט הטוב של השנה גם בידי איגוד המבקרים של לוס אנג'לס. בצד זאת, היו הפתעות בקטגוריית המשחק

יח"צ - חד פעמי

עונת הפרסים ממשיכה לצבור תאוצה, ו"התבגרות" ממשיך לקטוף פרסים ולמצב את עצמו כמועמד מוביל לאוסקר. אמש (ראשון בלילה), לאחר שכבר סחף את איגוד המבקרים הניו יורקי, עשה סרטו של ריצ'רד לינקלייטר דבר דומה אצל עמיתיהם מלוס אנג'לס.

האיגוד היוקרתי של עיר המלאכים העניק ל"התבגרות" את הפרסים לסרט הטוב ביותר, לבמאי, לעריכה וכן לפטרישיה ארקט, שהיתה צפויה לקבל את הפרגון בקטגוריית שחקנית המשנה אך למרבה ההפתעה זכתה לו בקטגוריית השחקנית הראשית.

את השאריות של "התבגרות" ליקט "מלון בודפשט הגדול" של ווס אנדרסון, שזכה בפרסי התסריט ועיצוב ההפקה. "בירדמן" המהולל הסתפק בפרס הצילום.

פרס שחקן המשנה הלך כצפוי לג'י.קיי סימונס מ"וויפלאש", אך בצד זאת היו כמה הפתעות בטקס: את פרס השחקן הראשי קיבל טום הרדי, שהופעתו ב"לוק" עזרה לו לעקוף פייבוריטים כבדים יותר, ובראשם מייקל קיטון מ"בירדמן". בקטגוריית שחקנית המשנה, את הפרס לקחה אגתה קולשה, פולנייה אלמונית המופיעה ב"אידה". הדרמה הפולנית, שתעלה בארץ בעוד כשבועיים, זכתה גם בפרס לסרט הזר הטוב ביותר.

גם בקטגורית האנימציה הזוכה אינו אמריקאי: "סיפורה של הנסיכה קגויה" היפני. בקטגוריית התעודה, לעומת זאת, הזוכה היה צפוי: "סיטיזן פור" על אדוארד סנודן, שכרגע ניצב גם כפייבוריט לאוסקר.

אתמול נערכו גם טקסי הפרסים של איגוד מבקרי האונליין הניו יורקי ושל איגוד המבקרים של בוסטון. שניהם, גם כן, העניקו את פרס הסרט הטוב ביותר ל"התבגרות".

גאווה.
הפתיע בפרסי הקולנוע הבריטי העצמאי. מתוך "גאווה"

ובינתיים באי הבריטי, הפתעה בפרס הקולנוע העצמאי שנערך גם הוא אמש: הזוכה בקטגוריית הסרט הטוב ביותר היה "גאווה". הדרמה-קומית, שעלתה בארץ בסוף השבוע האחרון, גברה על הפייבוריטים, ובראשם "משחק החיקוי" ו"מר טרנר", ואולי זה ימריץ עוד אנשים ללכת ולצפות בה.

לאחר שכבר זכה להישג דומה בניו יורק, "התבגרות" הוכתר כסרט הטוב של השנה גם בידי איגוד המבקרים של לוס אנג'לס. בצד זאת, היו הפתעות בקטגוריית המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully