וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנקונדה גייט: האם הנחש שהיה אמור לאכול את חוקר הטבע היה קטן מדי?

9.12.2014 / 13:53

אתר הבידור TMZ חושף פרטים חדשים על ניסיונו של חוקר הטבע פול רוזולי להיאכל במלואו ע"י נחש אנקונדה. לפי האתר, הפקת התוכנית ייבאה נחש במיוחד עבור התוכנית אך הוא היה קטן מדי

צילום מסך

ככל שנוקפות השעות, פרשת אנקונדה גייט מתעצמת. אתר TMZ חושף כי ניסיונו של חוקר הטבע פול רוזולי להיאכל במלואו בעודו בחיים ע"י נחש אנקונדה נידון לכישלון מראש. לפי אתר הבידור, בהפקת התוכנית "Eaten Alive" של ערוץ דיסקברי לא מצאו בטבע נחש גדול כפי שרצו ולכן נאלצו לייבא לסט הצילומים נחש קטן יותר. כך שמלכתחילה, היה קיים ספק באשר לגודל הארוחה של האנקונדה. בנוסף, רוזולי גם לבש חליפה מיוחדת שהגדילה את גופו.

הדיווח של TMZ מגיע לאחר ששידור התוכנית הותיר צופים רבים מאוכזבים שכן רק ראשו של רוזולי נבלע ע"י האנקונדה בזמן ששאר גופו נותר מחוץ לנחש. רוזולי סיפר עוד כי לאחר שהרגיש שזרועו עומדת להישבר ביקש מאנשיו שיחלצו אותו. "אתה לא יכול לקרוא לתוכנית 'נאכל בחיים' כשאתה לא נאכל", צייץ בטוויטר צופה מאוכזב. צופה אחרת סיכמה באכזבה: "לבחור הזה היתה עבודה אחת. עבודה אחת - להיאכל בעודו בחיים. והוא דפק את זה". בערוץ דיסקברי הגיבו לביקורת וטענו כי בטיחותם של הנחש ושל רוזולי היו בראש סדר העדיפויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully