וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצה יומית: המהדורה המיוחדת של ביונסה תרים לכם בטירוף, וגם המחיר - ללא תחרות

8.12.2014 / 16:20

גוד סייב דה קווין בי: שנייה לפני כריסמס ביונסה מוציאה מהדורת פלטינום עם שני סינגלים חדשים, ארבעה רמיקסים מעולים, וקליפים בלעדיים מתוך סיבוב ההופעות העולמי והמצליח שלה. פינת התרבות התעוררה ככה, צפו בהמלצה היומית

מערכת וואלה!

שוב שלום לכם צלופחי תרבות, והפעם בפינה נדון באחת הנשים שכולנו אוהבים ומעריכים: ביונסה! בטח כבר שמעתם שהגברת קרטר סיימה סיבוב הופעות מפלצתי שכלל למעלה ממאה מופעים בכל העולם (חוץ מישראל כמובן), אבל קווין בי לא שוקטת על שמריה ומי שמתגעגע לאמא של בלו אייבי מוזמן להיכנס לחנות האייטיונז הקרובה למקום מגוריו ולרכוש את אלבום הפלטינום החדש שלה במחיר זול יותר מקופסת סיגריות- 24.90 שקלים חדשים בלבד.

האלבום כולל את הלהיט החדש 7/11 שביונסה צילמה עם הרקדניות הקבועות שלה בבית מלון כלשהו (הקליפ מזכיר מאוד את מה שקורה באולפן וואלה! אחרי השידור), שיר לכבוד אמא טינה נואלס, רמיקסים מאת קנייה ווסט ופארל ווליאמס לצד רמיקס נוסף עם אגדת הדאנסהול מיסטר ווגאס (שמגיע ממש בקרוב להופעה בישראל), הלהיט המטריף "Flawless" לצד ניקי מינאז' (שאפילו עשתה הומאז' לשיר באירוח האחרון שלה בתכנית הבידור "סאטרדיי נייט לייב", וכאמור- גרסאות לייב נהדרות, שמעולם לא שוחררו קודם, מתוך סיבוב ההופעות הסופר מושקע ומצליח של ביונסה. בקיצור, איי ווק אפ לייק דיס, והאזנה נעימה.

ביונסה, מהדורת פלטינום Beyonce More Only,
24.90 שקלים באייטיונז.


התעוררתם ככה בבוקר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully