וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה נגד התוכנית "How to Get Away with Murder"

10.12.2014 / 12:29

ארגון "מיליון אמהות" פנה לצופי סדרת הדרמה הפופולרית וביקש מהם לפנות למפרסמים בתוכנית ולבקש מהם להפסיק לפרסם בתוכנית כי היא כוללת, לדברי הארגון, "שלל חטאים"

יח"צ - חד פעמי

סדרת הלהיט של שונדה ריימס "How to Get Away with Murder" ניצבת בפני מתקפה של גופים שמרניים. ארגון "מיליון אמהות" פנה לצופי הסדרה וביקש מהם לפנות לרשת החנויות "Kohl's" המפרסמת בסדרה ולבקש מנציגיה להפסיק לפרסם בסדרה שכן היא כוללת "שלל חטאים". בארגון מונים אזכורים מצולמים של רצח, אונס קטינה, לעג לישו ולחג המולד, יחסי מין הטרוסקסואלים והומוסקסואלים, עיסוק בגופות וניהול רומן מחוץ לנישואין.

"How to Get Away With Murder" עוקבת אחרי מרצה מבריקה ומסתורית בחוג למשפט פלילי, שיחד עם כמה סטודנטים שאפתניים מהכיתה שלה נקלעת לחקירת רצח שעתידה לזעזע את האוניברסיטה כולה ולשנות את חייהם.

ויולה דיוויס ("העזרה") מגלמת את המרצה המבריקה. דיוויס היתה מועמדת פעמיים לפרס האוסקר ולפרס גלובוס הזהב וזכתה בשני פרסי "טוני". לצדה של דיוויס, מככבים בסדרה בילי בראון ("קלוברפילד"), אלפרד אנוך ("הארי פוטר"), ג'ק פלהי ("זעם"), קייטי פינדליי ("The Killing"), איה נאומי קינג ("ארבע"), מאט מקגורי ("כתום זה השחור החדש"), קרלה סוזה, צ'רלי וובר ("90210"), ליזה ווייל ("בנות גילמור", "סקנדל"), טום וריקה ואליסיה ריינר ("כתום זה השחור החדש"). הסדרה אמורה לעלות לשידור ב-HOT בתחילת 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully