וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 24: להקת המטאל שהצילה חתולה ממוות

11.12.2014 / 6:40

עוד שבוע טראש מסתיים והפעם בסימן בעלי חיים: הכלבה של לורה דרן מקבלת מחזור על סקוט באיו, חברי להקת סלייר מצילים חתלתולה תמימה ממוות וכמה חתולים ביפן חוגגים יום הולדת

עוד מעט נהפוך למם: אלטון ג'ון נופל מכיסא ומקבל את הטיפול הראוי

לא על זה חשב לעצמו אלטון ג'ון כשעטה על עצמו אימונית מהודרת ויצא לצפות במשחק טניס. מה יכול כבר לקרות באירוע צדקה שכל הכנסותיו קודש לקרן למלחמה באיידס שהקים? ובכן, אלטון ג'ון נפל מכיסא. סליחה, סר אלטון ג'ון נפל מכיסא. סר אלטון ג'ון בחליפת טרנינג נפל מכיסא. זה מלחיץ ברגע הראשון, כמו כל מבוגר שנכנע באופן לא מתוכנן לחוקי הכבידה, אבל לאלטון שלום. בתום האירוע הוא אף נראה מתלוצץ עם טניסאית העבר בילי ג'ין קינג, אז מי אנחנו שלא נתלוצץ. אנחנו, ושאר האינטרנט, שחשב (ובצדק) שיש מה לשפר בסרטון הנפילה, שכבר הוכתב בכמה אתרים כ- Vine השנה. האמת, ג'ון די ביקש את זה, כשכתב שיר כמו I'm Still Standing. או כשנקלע בטעות לסצנה המפורסמת מתוך "פני צלקת".

בייסיק ביץ': הכלבה של לורה דרן קיבלה מחזור על סקוט באיו

בסוף שנות השבעים, החיים חייכו אל סקוט באיו הצעיר. הוא היה אחד הכוכבים החמים של הרגע, השתתף בסיטקום המצליח של התקופה, "ימים מאושרים", והיתה לו גם מעריצה אחת קטנה: לורה דרן בת ה- 11. באיו ודרן לוהקו שניהם לסרט "נערות מתבגרות", וההתרגשות בקרב כל הצדדים היתה רבה לקראת פגישתם הראשונה. דרן השתוקקה לפגוש סוף סוף במושא ההערצה החתיך שלה, באיו עצמו לבש חליפה לבנה "בסגנון 'שגעון המוזיקה'", והכלבה של דרן גם היא לא יכלה להתמודד עם המשא הרגשי של המאורע המרגש, וקיבלה מחזור ישר על החליפה הנוצצת של באיו. מי שנראה מתקשה להתמודד עם הסיפור הוא דווקא מייקל סטרייהן, מנחה תכנית הבוקר בה סיפרה דרן את הסיפור. הפרצוף שלו מעיד שהוא דווקא היה לוקח את הסיטואציה ברוח פחות טובה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

לפחות לא "קרדשיאן הוליווד": פוליטיקאי בריטי נתפס משחק קנדי קראש במהלך ישיבה

פאדיחה נרשמה בשבוע שעבר בפרלמנט הבריטי, אז נתפס הפוליטיקאי נייג'ל מילס כשהוא משחק "קנדי קראש" במהלך ישיבה. תמונות של המחדל דלפו, פורסמו ב"סאן" הלונדוני והצליחו לעורר סערה זוטא, כי מה פתאום יושב חבר פרלמנט ומשחק באייפד שלו בזמן שעליו להיות קשוב ופעיל בישיבה על רפורמה בפנסיות? מילס התנצל והבהיר שלקח חלק פעיל בישיבה, מלבד אולי "משחק או שניים" שהגניב, אבל השאלה האמיתית שצריכה להישאל כאן היא: קנדי קראש? עדיין?

על גג פח קפוא: חברי להקת סלייר הצילו חתולה ממוות

חברי להקות רוק כבד נראים לרובנו בחורים קשוחים, אבל אל תתנו לחזות להטעות אתכם: יש להם לב טהור. לפחות לחברי להקת המטאל סלייר, שערערו את כל מה שחשבנו שידענו על שטניזם כשאימצו חתלתולה בסכנה במהלך סיבוב ההופעות הנוכחי שלהם. לקראת הופעה באינדיאנה נתקלו כמה מאנשי הלהקה והצוות באדם חסר בית שהציע למכירה את גורת החתולים בעבור דולר אחד. החתולה היתה קפואה לגמרי, ואומצה מיד על ידי אנשי סיבוב ההופעות. בהמשך הם אף מצאו לה בית קבוע והעניקו לה את השם ג'יפסי.

להקת סלייר מצילה חתולה. פייסבוק, צילום מסך
בית חם לכל חתול/צילום מסך, פייסבוק

הרגע היפה של השנה: יום הולדת לחתולים

אם הסיפור על סלייר לא הצליח להפשיר את נשמתכם הקפואה, הסרטון הזה בוודאי יעשה זאת. יש פה חתול שחוגג יום הולדת, עם כובע של הלו קיטי, עוגה שעשויה ממשהו שנראה כמו טונה, וקבוצה של חברים שמחכה נורא יפה ובסבלנות עד שיהיה אפשר לאכול ממנה. מדובר באירוע מושלם, הרבה יותר טוב מכל יום הולדת שאי פעם חגגתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully