וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן בייל: "אפשר לראות את משה רבנו כטרוריסט"

10.12.2014 / 20:00

כוכב הסרט "אקסודוס: אלים ומלכים" עורר הדים לאחר שאמר כי לוחם חירות של עם אחד הוא טרוריסט של עם אחר. בעבר טען בייל כי משה רבנו היה סכיזופרני וברברי

יח"צ - חד פעמי

רגע לפני ש"אקסודוס: אלים ומלכים" יוצא לאקרנים, לכריסטיאן בייל, כוכב הסרט, יש פרה קדושה נוספת לשחוט. "אם אתה לא דתי, אתה יכול לראות בלוחם חירות של עם אחד, טרוריסט של עם אחר", אמר בייל בהתייחס לדמותו של משה רבנו אותה הוא מגלם בסרט. "אתה בוחן אימפריות ואת מה שללא ספק דרוש כדי לתחזק אימפריות... משה היה הרבה יותר אנושי ממה שחשבתי". בייל הוסיף כי אחד הדברים שמשכו אותו לגלם את דמותו של משה היה הניגוד הגדול בין האמונה החזקה והפקפוק העצמי שהיו במשה.

זוהי לא ההתבטאות הבעייתית הראשונה של בייל בנושא. בחודש אוקטובר האחרון במסגרת שיחה עם עיתונאים בייל לא חוסך מילים קשות על משה. "אני חושב שהאיש היה כנראה סכיזופרני", אמר בייל, "ואחד מהאנשים הברבריים ביותר שקראתי עליהם מעודי". כריס סטון, יו"ר אגודת Faith Driven Consumer (צרכן המוּנע מאמונה), הסתייג מדבריו של בייל. "אין שום דבר בהיסטוריה התנ"כית שתומך בכך", אמר אז סטון. "זוהי אינדיקציה לכך שצפוי להיות ניתוק עצום בין הפרשנות של בייל לבין ציפיות השוק".

"אקסודוס: אלים ומלכים" מגולל את סיפור יציאת מצרים. עלות הפקת הסרט מוערכת בכ-140 מיליון דולר. הסרט יגיע לבתי הקולנוע בישראל בסוף השבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully