וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל קוסבי מגיב לראשונה: "הישארו נייטרלים למרות ההאשמות"

14.12.2014 / 12:55

בדברים קצרים שייעד לתקשורת השחורה אמר כי עליה להישאר נטולת פניות. בתוך כך הצטרפה מאשימה נוספת לרשימה הארוכה של נשים הטוענות כי קוסבי תקף אותן מינית

ביל קוסבי, בברלי ג'ונסון. GettyImages
הדוגמנית בברלי ג'ונסון, מתלוננת נוספת על ביל קוסבי/GettyImages
ג'ונסון עוד הצליחה להתעמת עם קוסבי בו במקום: "אתה בן זונה, נכון?", שיחזרה במאמרה, "אלה הן המילים המדויקות שצרחתי עליו בזמן שהוא עמד שם והחזיק אותי, מצפה שאתכופף לפי רצונו"

ביל קוסבי, המואשם בחודשיים האחרונים בתקיפה מינית של עשרות נשים, שבר את השתיקה שלו בשיחה קצרה עם עיתונאי הניו יורק פוסט, סטייסי בראון, הכותב גם בכלי תקשורת המיועדים לקהל שחור. הקומיקאי והשחקן הפגין מצב רוח מרומם במהלך השיחה וסירב להתייחס להאשמות עצמן, אלא כיוון את דבריו לתקשורת. ""אני רק מצפה מהתקשורת השחורה לעמוד בסטנדרטים של עיתונאות מצוינת", אמר, "וכאשר אתם עושים את זה עליכם להיכנס לנושא בדעה נייטרלית".

כאשר שאל אותו בראון כיצד אשתו קמיל מתמודדת עם ההאשמות, ענה קוסבי בפיוטיות: "אהבה וחוזק של נשיות. תן לי להגיד את זה שוב, אהבה וחוזק של נשיות. ואפשר גם הפוך - החוזק של נשיות ואהבה". בשלב הזה קטע הקומיקאי את השיחה ואמר, "הם לא רוצים שאדבר עם התקשורת".

קוסבי בן ה-77, אחד הקומיקאים הנערצים והמשפיעים בארה"ב, הואשם עד כה על ידי 22 נשים כי תקף אותן מינית בהזדמנויות שונות מאז שנות השבעים, אחרי שהציע להן גלולות טבעיות לכאורה שבדיעבד עירפלו את חושיהן. תביעה שהוגשה נגדו הסתיימה ב-2005 עם הסדר טיעון שפרטיו אינם נודעים, ועל מקרים אחרים חל חוק ההתיישנות.

אל המאשימות הצטרפה בסוף השבוע האחרון הדוגמנית בברלי ג'ונסון, במאמר בגוף ראשון שפורסם במגזין ואניטי פייר ביום חמישי, טענה כי לפני כשלושים שנה הגיעה לאודישן ל"משפחת קוסבי" התעקש קוסבי לשתות איתה קפוצ'ינו בבר הפרטי שלו. "ברגע שלגמתי ידעתי שסוממתי", כתבה ג'ונסון, "ראשי הסתחרר, הדיבור שלי הואט והחדר התחיל להסתובב בלי הפסקה".

ג'ונסון עוד הצליחה להתעמת עם קוסבי בו במקום: "אתה בן זונה, נכון?", שיחזרה במאמרה, "אלה הן המילים המדויקות שצרחתי עליו בזמן שהוא עמד שם והחזיק אותי, מצפה שאתכופף לפי רצונו". ג'ונסון, שבשנת 1974 הייתה לדוגמנית השחורה הראשונה שפורסמה על חזית מגזין Vogue, מתארת שאחרי כן קוסבי גרר אותה במדרגות ואל מחוץ למקום, לתוך מונית. כעבור מספר ימים היא התקשרה לביתו כדי להתעמת עמו, אולם אשתו ענתה לטלפון ואמרה שהוא איננו. ג'ונסון החליטה לוותר.

"לבסוף, כמו כל אישה אחרת, היה לי יותר מדי להפסיד אם הייתי רודפת אחרי ביל קוסבי", כתבה. "הייתה לי קריירה שללא ספק הייתה מקבלת מכה גדולה אם הייתי חושפת את הסיפור שלי בפומבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully