וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: "אמריקן איידול" מאבדת גובה

16.12.2014 / 0:03

תוכנית הריאליטי הוותיקה משנה פורמט בעונתה ה-14, "נוטס לנדינג" חוגגת יום הולדת 35, ג'ימי פאלון בביצוע מוזיקלי לוהט וסטיבן קולבר מראיין דרקון. חדשות הטלוויזיה של השבוע

גם אלק בולדווין יגיע לפגישת המחזור של "נוטס לנדינג"

אופרת הסבון הוותיקה "נוטס לנדינג" חוגגת בימים אלה 35 שנים של רומנים, סכסוכים, מזימות ואהבות גדולות מהחיים. כוכבי הסדרה הגיעו לריאיון מיוחד באולפני "הולמרק", שם גם הפתיע אותם אחד מכוכבי העבר של הסדרה, אלק בולדווין. "אני זוכר שאמרו לנו שלוקח שלוש שעות לצלם את התכנית ולמעשה עם האיפור והמראות זה היה מסתכם בתשע שעות", נזכר בולדווין בריאיון סקייפ עם האורחים הנרגשים באולפן.

ההידרדרות של "אמריקן איידול" נמשכת

כבר שנים שמנסים להספיד אותה, מתחרות קמות לה בכל שני וחמישי והזוכים נותרים אלמונים, אולם תוכנית הכישרונות "אמריקן איידול" לא מסכימה להיעלם והיא חוזרת לעונה נוספת בינואר הקרוב. מנחה התוכנית ראיין סיקרסט אישר השבוע, כי בעונתה ה-14 של התוכנית היא לא תשודר פעמיים בשבוע ותסתפק בערב שידורים אחד בלבד שיכלול את ההופעות והתוצאות גם יחד, החל משלב עשרת הגדולים או קצת לפניו.

"אמריקן איידול" תחזור למסך ב-7 בינואר בפרק בכורה בן שעה ויממה אחר כך פרק נוסף בן שעתיים. בשולחן השופטים יישבו ג'ניפר לופז, קית' אורבן והארי קוניק ג'וניור, כשאת תפקיד המנטור ימלא המפיק המוזיקלי סקוט בורצ'טה שהחליף את רנדי ג'קסון.

צפו בהארי קוניק ג'וניור מבצע את "שנדליר" באודישנים של העונה הקרובה:

האם צ'ארלי שין יגיע לפרק הסיום של "שני גברים וחצי"?

בחודש האחרון דווח כי העונה ה-12 של הסדרה "שני גברים וחצי" תהיה גם האחרונה שלה, כשלאחר יותר מעשור ניפרד מהבית במאליבו ומבני משפחת הארפר הביזאריים. השבוע התארח אצל אלן דג'נרס מי שמככב בתפקיד הראשי בסדרה בשנתיים האחרונות אשטון קוצ'ר, ושתיקתו לגבי שאלה מסוימת העלתה הרבה תהיות. קוצ'ר סיפר כי הקאסט עדיין לא צילם את פרק הסיום שאמור להיות משודר בפברואר, אולם הוא כבר יודע את פרטי העלילה והוא "קצת מפחד". "האם צ'ארלי חוזר?", שאלה מיד דג'נרס. לכך הגיב קוצ'ר בשתיקה וחיוך מסתוריים שמיד העלו את הספקולציה ששין אכן יחזור לסדרה.

אולם להחזיר את שין לא יהיה דבר קל כל כך. כזכור, הוא הצליח להסתכסך עם יוצר הסדרה צ'אק לורי במריבה שכללה כינויים אנטישמיים ושלל ירקות. כמו כן, צ'ארלי הארפר, דמותו של שין בסדרה, נדרסה על ידי רכבת ונערכה לה הלוויה כבר לפני כמה עונות. אז האם צ'ארלי הארפר יחזור מהמתים? לא בטוח.

מה קרה כשסטיבן קולבר ראיין דרקון באולפן?

תוכניתו של סטיבן קולבר תרד מהמסך בעוד כשבוע ונראה כי המנחה המושחז לא מתכוון ללכת בשקט: השבוע ראיין קולבר את הדרקון סמאוג מסדרת סרטי "ההוביט" באולפן. זה נגמר בכמה קירות שבורים ומנחה עשוי ללא חת שמצא עצמו תחת אש. תרתי משמע.

סטיב קארל וג'ימי פאלון שרים "Sexual Healing"

סטיב קארל וג'ימי פאלון ביצעו השבוע את השיר "Sexual Healing" של מרווין גיי עם רביעיית זמרי א-קאפלה. סרטון מרומם נפש לכבוד החנוכה או חג המולד? תלוי את מי שואלים.

ארבעה קנדים שברו את שיא העולם בצפייה מרתונית של סדרות

ארבע בטטות כורסא מקנדה שברו השבוע את שיא העולם בצפייה מרתונית של סדרות כשצפו בפרקי סדרות קנדיות ואמריקניות במשך 91 שעות רצופות, עם הפסקה של חמש דקות בכל שעה. בכך הם שברו את השיא בו החזיק עד כה בחור משבדיה שעמד על 90 שעות. בין הסדרות שנצפו במרתון היו "הסופרנוס", "סקס והעיר הגדולה" ועוד. נציג של ספר השיאים של גינס שנכח בחדר תיעד את האירוע המכונן. את המרתון הארבעה קינחו בפרק של "סיינפלד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully