וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריה בגמר "אקס פקטור בריטניה": האם בעלה של מל בי היכה אותה?

15.12.2014 / 15:10

לאחר שנעדרה מהתוכנית בעקבות מחלה, מל בי שבה לכיסא השופטים בגמר "אקס פקטור בריטניה" וחשפה פנים חבולות. צופי התוכנית מיהרו להביע זעזוע בטוויטר. "זה מגעיל", הכחיש בעלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלחי החבולה שעוררה את תשומת הלב/מערכת וואלה!, צילום מסך

נמשכת התעלומה סביב מצב בריאותה של מל בי. כוכבת הספייס גירלס לשעבר ושופטת "אקס פקטור בריטניה" בהווה גרמה לחרושת שמועות לאחר שנעדרה מהתוכנית ששודרה ביום שבת. בהפקת התוכנית הודיעו כי מל בי הובהלה לבית החולים בעקבות אולקוס אולם הרופאים שחררו את השופטת הפופולרית על מנת שתוכל להשתתף בגמר התוכנית שנערך אתמול (ראשון).

מיד לאחר הופעתה של מל בי בתוכנית, החלו צופי התוכנית להביע את זעזועם בטוויטר שכן פניה של מל בי נראו חבולות והיא הופיעה ללא טבעת נישואין על ידה. סטפן בלפונטה, בעלה של סקארי ספייס, התייחס לגל הציוצים בטוויטר בצמד ציוצים משלו וטען כי למרות שבדרך כלל אינו מגיב לציוצים בטוויטר, הוא יגיב לאלה שטוענים שהיכה את אשתו. "זה מגעיל ולא נכון", חתם בלפונטה. אחותה של מל בי התייחסה אף היא לנושא ועוד לפני שידור גמר התוכנית טענה שגיסה משקר וכי מל בי כלל לא נמצאת בבית חולים. "אתה אומר שהיא חולה", פנתה דניאל בראון לבלפונטה, "איפה אחותי? מה עשית?". אמה של מל בי צייצה בטוויטר כי הסיוט הכי גדול עבור אם הוא לדעת שבתה מאושפזת אבל לא לדעת היכן.

סוכנה של מל בי הכחיש כי על פניה של השופטת נראו חבלות וסירב להתייחס לנסיבות שהצריכו את אשפוזה.

מל בי. GettyImages
מל בי ובעלה בימים מאושרים יותר/GettyImages

צפו בקטע מהתוכנית:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully