וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מוני מושונוב ואלכס אנסקי בטריילר לסרט הבולגרי-ישראלי "רפסודיה בולגרית"

18.12.2014 / 14:11

הסרט "רפסודיה בולגרית" הופק כקופרודוקציה ישראלית-בולגרית, ונבחר כמועמד בולגריה לאוסקר. צפו בטריילר של הסרט בו מופיעים כוכביו מוני מושונוב ואלכס אנסקי

סרטי יונייטד קינג

הסרט "רפסודיה בולגרית", שהופק כקופרודוקציה ישראלית-בולגרית, בבימויו של איבן ניצ'ב ובכיכובם של מוני מושונוב ואלכס אנסקי לצד שחקנים בולגרים, נבחר בחודש ספטמבר על ידי מועצת הקולנוע הבולגרית כסרט שייצג את בולגריה במועמדות לקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר בטקס האוסקר ה-87, שיתקיים בפברואר 2015. עלילתו מתרחשת באביב 1943, בתקופה שבה היהודים בבולגריה חייבים לציית לחוקי נירנברג של גרמניה הנאצית, בת בריתה של בולגריה. מוני וג'וג'ו, שני נערים וחברים בני 17 שהינם יהודי ובולגרי, פוגשים בשלי, נערה יהודיה בת גילם מקוואלה שבצפון יוון. מערכת היחסים בין השלושה וגבולות הידידות בין שני הנערים עומדים במבחן קשה כששניהם מתאהבים בנערה, בזמן שבחוץ מתקיימת המלחמה והבולגרים נענים לבקשות הטרנספר של יהודים ברכבות המשא, שעומדות בסופיה ומיועדות להישלח אל המחנות. לצד מושונוב ואנסקי, מככבים בסרט גם השחקנים הבולגריים טטיאנה לולובה, אנג'לה נדיאלקובה, דימיטר ראצ'קוב וכריסטיאן מקארוב.

"הסרט", אמר מוני מושונוב לוואלה! תרבות בספטמבר, "מגולל את סיפורה של יהדות בולגריה בזמן מלחמת העולם השניה, מזווית של צעירים, סיפור אהבה של שני נערים ובחורה נערה. אני משחק את האבא של הנער. הצילומים נערכו בבולגריה, ואני מדבר בבולגרית. הייתי צריך לרענן את ההארד דיסק, כדי ללמוד מחדש מלים שהגיתי אותן לא נכון. כל זה מתחבר איכשהו לסיפורי ילדות שסיפרה לי אמי על תקופת מלחמת העולם השניה, על האירועים, על המתח, על הסכנות, מי הציל את יהדות בולגריה".

הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-1 בינואר 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully