וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי לבני על הופעתה ב"מצב האומה": "חלק מהביקורות מוגזמות"

20.12.2014 / 21:34

כשבוע לאחר ההופעה ב"מצב האומה", התייחסה חברת הכנסת ציפי לבני לשערוריה שעוררה. "כדאי לחלק כדורי הומור", הציעה לחברי מפלגת הליכוד שמתחו עליה ביקורת

חברת הכנסת ציפי לבני התייחסה הערב (שבת) בתוכנית "המטה המרכזי" בערוץ 10 להופעתה בשבוע שעבר בתוכנית "מצב האומה". "כמו כל אדם שמתראיין אשמח לקבל רק שבחים...", אמרה לבני. "היו גם ביקורות... בעיניי חלקן מוגזמות... הלכתי לתוכנית סאטירה ועשו מזה כאילו נאמתי בהר הרצל".

כשנשאלה לבני על הביקורת שמתחו חברי מפלגת הליכוד, הציעה לבני לחלק לחברי המפלגה "כדורי הומור". לבני סיימה עם הצהרה ולפיה היתה יכולה להגיע ל"מצב האומה" ו"לחטוף" או להגיע ו"להחטיף" והיא בחרה באופציה השנייה.

כאמור, בשבוע שעבר התארחה לבני ב"מצב האומה" ותקפה את ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשתיארה את הזוגיות בינה לבין יו"ר העבודה יצחק הרצוג, ואמרה כי "יש לנו זוגיות יציבה. החלטנו מראש שאנחנו לא נריב על מי שוטף כלים ומי עושה כביסה, שנינו נוריד את הזבל ביחד". בנוסף, לבני אמרה כי "עדיפים שני מועמדים בפוטנציה על פני מועמד באימפוטנציה".

על אף שמדובר בתכנית סאטירה, מקורבו של ראש הממשלה השר יובל שטייניץ אמר בפתח ישיבת הממשלה למחרת (ראשון) כי לבני "מרשה לעצמה לדבר בצורה בלתי נסבלת כלפי ראש הממשלה". "אני מציע ללבני להפסיק לנבל את הפה, גם לא בהומור. יש גבול לאיך אפשר לדבר על ראש הממשלה", אמר שטייניץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully