וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרת נזקים: סוני הודיעה כי תפיץ את "ראיון סוף"

22.12.2014 / 7:48

עורך דינה של חברת סוני אמר בתוכנית "פגוש את העיתונות" ברשת NBC כי הסרט "ראיון סף" יופץ אולם הפלטפורמה בה יופץ אינה ידועה עדיין

יח"צ - חד פעמי

לאחר שספגה אש על החלטתה לבטל את הפצת הסרט "ראיון סוף", חברת סוני מראה סימני התגמשות. בתוכנית "פגוש את העיתונות" ששודרה אתמול (ראשון) ברשת NBC בארה"ב, אמר דיוויד בויס, עורך דינה של החברה, כי הסרט "ראיון סוף" יופץ אולם הפלטפורמה בה יופץ אינה ידועה עדיין.

"סוני נאבקה כדי להפיץ את הסרט והוא יופץ. איך הוא יופץ? אני לא חושב שמישהו יודע עדיין, אבל הוא יופץ", אמר בויס. בויס אף אמר כי כעת על הממשל האמריקאי לטפל בסוגייה שכן מדובר בעניין של ביטחון לאומי.

בשבוע שעבר הודיעה חברת סוני כי סרט הקומדיה "ראיון סוף", בכיכובם של סת' רוגן וג'יימס פרנקו, שעוסק בהתנקשות במנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און, לא יעלה לאקרנים וכי היא מבטלת את הפצתו. זאת לאחר שבתי קולנוע רבים ברחבי ארצות הברית הודיעו כי לא יקרינו את הסרט לנוכח איומים של האקרים לבצע פיגועים במקומות שבהם הוא יוצג.

"לאור ההחלטה שהתקבלה על ידי רוב בתי הקולנוע שמציגים את סרטינו שלא להציג את הסרט, החלטנו לבטל את השקתו שתוכננה להתקיים ב-25 בדצמבר", נכתב בהצהרה רשמית שפרסמה סוני. החברה כינתה את פעולות ההאקרים "מעשה חצוף שנועד למנוע את הפצת הסרט תוך כדי גורם נזק לחברה שלנו, לעובדינו ולציבור האמריקני". גורמים ביטחוניים בארה"ב אישרו כי ממשלת קוריאה הצפונית מעורבת ישירות במתקפה.

בתוך כך, לאחר שהבולשת הפדרלית האמריקנית, FBI, הצהירה כי פיונגיאנג עומדת מאחורי מתקפת הסייבר על אולפני "סוני" בניסיון למנוע את הפצת הסרט "ראיון סוף", והצהרתו של הנשיא ברק אובמה בריאיון לרשת CNN כי תיבחן האפשרות של הוספת קוריאה הצפונית לרשימת המדינות התומכות בטרור, המדינה הקומוניסטית המבודדת הזהירה אתמול (ראשון) מפני מתקפות קשות יותר.

למרות שפיונגיאנג סירבה לקחת אחריות על המתקפה הקיברנטית, שהביאה לביטול הפצת הקומדיה העוסקת בהתנקשות במנהיג קים ג'ונג און, הצהרה שפורסמה ברשת הממלכתית KCNA הבטיחה לוושינגטון "פעולה עזה נגד הבית הלבן, הפנטגון וכל ארצות הברית, בור השופכין של הטרוריזם". לפי ההודעה, קבוצת ההאקרים "שומרי השלום", שנטלה אחריות למתקפה, "משחיזים את סכיניהם לא רק בארצות הברית, אלא בעולם כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully