וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ג'אז חורף בים האדום 2015

22.12.2014 / 15:04

בפעם החמישית יוצאת לדרך מהדורת החורף של פסטיבל ג'אז בים האדום. מי יופיע וכמה יעלו הכרטיסים? כל הפרטים

מהדורת החורף של פסטיבל ג'אז בים האדום תתקיים גם השנה באולמות בתי המלון באילת בין ה-19 ועד ה-21 בפברואר ותכלול מופעים, כיתות אמן, בר ג'אז וג'אם סשן לילי.

מהדורת החורף של פסטיבל ג'אז בים האדום תתקיים גם השנה באולמות בתי המלון באילת בין ה-19 ועד ה-21 בפברואר ותכלול מופעים, כיתות אמן, בר ג'אז וג'אם סשן לילי.

ברשימת האמנים המופיעים: אנריקו ראבה, דורנטס ורנו גרסיה-פונס, ג'ואי אלכסנדר, ראשל גרנייה, מתיאס לוי, חגי כהן-מילוא,
ז'וקה פרפיניאן ואלון יבנאי, "קלרינט פקטורי", "שבתה", "שלוש". בנוסף, באולם "צפלין" ישרוטל רויאל ביץ' יופיעו תמר אייזנמן, לונא אבו נסאר ורונה קינן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנריקו ראווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דובי לנץ, המנהל האמנותי: "שנה חמישית של פסטיבל ג'אז חורף בים האדום מגיעה אלינו על כל מטעמיה המוזיקליים. לקהל המובחר שמגיע לאילת ברגעיה הנעימים והקרירים מזומנים הופעות של אמנים מוכרים יותר ופחות שנושאים את דגלה של המוזיקה המשובחת - ג'אז וכל הנוגע בו. החצוצרן האיטלקי המדהים אנריקו ראבה עם הרביעייה שלו, הפסנתרן הספרדי דוראנטס יחד עם נגן הקונטראבאס הצרפתי הנפלא רנה גרסיה פונס במפגש מדהים של פלמנקו וג'אז, מפגש מפנק עם המוסיקה של כנר הג'אז הצועני סטפן גראפלי כפי שהיא מבוצעת על ידי יורשו הצרפתי הצעיר מתיאס לוי, זמרת אמריקאית שמשלבת ג'אז, בלוז, קברט, נגינה על כלים שונים והרבה חוש הומור - ראשל גארנייה, וחוש הומור לא פחות עם מוסיקליות אדירה ועדינות מהממת משתקפים בנגינה של רביעיית הקלרינט פאקטורי מצ'כיה. ומהארץ: החמישייה של הבסיסט הישראלי חגי כהן מילוא במוזיקה החדשה שלו שכבשה את ניו יורק, ועוד מ"כובשי" ניו יורק שלישיית "שלוש", מפגש לטיני נהדר של המקישן ז'וקה פרפיניאן עם הפסנתרן אלון יבנאי והג'אז האתיופי המיוחד עם חמישייתו של נגן הסקסופון אבטה בריהון - שבתה. במסגרת חדשה שנקראת 'לא על הג'אז לבדו' תופענה שלוש זמרות ישראליות מהמובחרות שבהן: רונה קינן, תמר אייזנמן ולונא אבו נסאר להראות שמוזיקה טובה היא 'לא רק ג'אז'. והדובדבן שבקצפת, כרגע בלתי מוכר, אבל אתם תוכלו לספר בעתיד שראיתם אותו בתחילת הקריירה שלו - ג'ואי אלכסנדר, ילד אינדונזי בן 11, שכאילו התגלגלו בגופו נשמותיהם וכשרונם של הפסנתרנים הגדולים בהיסטוריה. הילד הזה פשוט יותיר אתכם פעורי פה ונדהמים. וכפי שאני תמיד מבקש: הביאו עמכם ראש פתוח ואזניים כרויות כי יש הרבה מה לשמוע ומה לראות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הנחות:

כיתות האמן המסורתיות של הפסטיבל יתקיימו במלון ישרוטל רויאל ביץ' – אולם "צ'אפלין" מחיר כרטיס לכתת אמן : 40 ש"ח.

מופע של אמני חו"ל : 120 שקלים לכרטיס. מופע של אמנים מקומיים: 100 שקלים לכרטיס. הנחה מיוחדת לרוכשים שלושה כרטיסים ומעלה: הרוכשים שלושה כרטיסים למופעים שונים ומעלה יקבלו הנחה של 25 שקלים לכרטיס.

הזמנות דרך אתר זאפה ובטלפון *9080.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully