וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות האיומים: "ראיון סוף" יוקרן בבתי הקולנוע; רוגן: "החירות ניצחה!"

23.12.2014 / 20:08

הסרט שעורר מלחמת סייבר בין וושינגטון לפיונגיאנג צפוי להיות מוקרן בחג המולד במספר ערים בארה"ב. סת' רוגן בתגובה: "החירות ניצחה!"

יח"צ - חד פעמי

הסאגה נמשכת: האתר "The Hollywood Reporter" דיווח כי הסרט מעורר המחלוקת "ראיון סוף" יוקרן במספר בתי קולנוע בארה"ב. טים לאנג, מייסד רשת בתי הקולנוע "Alamo" בהם צפויות ההקרנות להתקיים צייץ בחשבון הטוויטר שלו "סוני אישרה את הקרנת "ראיון סוף" ביום חג המולד. רכישת כרטיסים תיפתח בעוד מספר שעות". בנוסף, דווח כי הסרט יהיה זמין לצפייה בשירותי ה-VOD. בתגובה להתפתחויות האחרונות, צייץ סת' רוגן בטוויטר: "האנשים אמרו את דברם! החירות ניצחה! סוני לא ויתרה. 'ראיון סוף' יוקרן בבתי קולנוע שיהיו מוכנים להקרין אותו".

בשבוע שעבר הודיעה חברת סוני כי סרט הקומדיה "ראיון סוף", בכיכובם של סת' רוגן וג'יימס פרנקו, שעוסק בהתנקשות במנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און, לא יעלה לאקרנים וכי היא מבטלת את הפצתו. זאת לאחר שבתי קולנוע רבים ברחבי ארצות הברית הודיעו כי לא יקרינו את הסרט לנוכח איומים של האקרים לבצע פיגועים במקומות שבהם הוא יוצג.

"לאור ההחלטה שהתקבלה על ידי רוב בתי הקולנוע שמציגים את סרטינו שלא להציג את הסרט, החלטנו לבטל את השקתו שתוכננה להתקיים ב-25 בדצמבר", נכתב בהצהרה רשמית שפרסמה סוני. החברה כינתה את פעולות ההאקרים "מעשה חצוף שנועד למנוע את הפצת הסרט תוך כדי גורם נזק לחברה שלנו, לעובדינו ולציבור האמריקני". גורמים ביטחוניים בארה"ב אישרו כי ממשלת קוריאה הצפונית מעורבת ישירות במתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully