וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 26: ללקק קצפת מישבן ולספר לחברים

25.12.2014 / 0:00

כוכבת "שושלת" מצטרפת לריאליטי, ברוס ג'נר לא עוזב את הריאליטי, תחנת רדיו מציבה אתגר בפני מאזיניה ושתי כוכבות פורנו לשעבר מתקוטטות בטוויטר. חדשות הטראש של השבוע

מאחוזת קרינגטון לבית "האח הגדול"

אם הייתם בצד הבלונדיני של היריבות הכי קשה באייטיז, קריסטל נגד אלקסיס כמובן, דעו כי יש סיכוי שלא תאלצו להסתפק רק בשידורים החוזרים של "שושלת" בערוץ CBS Drama. בינואר הקרוב תעלה לשידור עונה חדשה של "האח הגדול VIP" הבריטית, ועל פי השמועות, אחת הסלבריטאיות שתיכנס לבית תהיה לינדה אוונס. העיתונות הבריטית מדווחת שהדיווה בת ה-72 קיבלה הצעה של לא פחות מחמש מאות אלף ליש"ט תמורת הזכות להיות מצולמת מזויות לא מחמיאות בכל שעות היממה. למרות שזהות המשתתפים נחשפת רק במשדר הראשון, התקשורת משוכנעת שקריסטל קרינגטון תהיה שם, והשאלה היחידה הנשאלת היא את מי היא תיאלץ לדחוף הפעם למים.

אולי לא תצטרכו לחכות כל כך הרבה לעונה השנייה של "טרנספרנט"

ברוס ג'נר, אביה החורג לשעבר של קים קרדשיאן וכיום בעלה בנפרד של אמה, קריס, עובר בתקופה האחרונה, ככל הנראה, הליך לשינוי מין. הצהובונים לא ממש יודעים איך לאכול את הסטטוס הנוכחי של האתלט שזכה במדליית זהב אולימפית, והוא עצמו לא הגיב מעולם לדברים. כעת, מסתמן כי ג'נר בן ה-65 מוכן לפתוח את הקלפים והוא יעשה את זה בדרך הכי טובה שהוא מכיר: תוכנית ריאליטי. הצהובון "InTouch" מדווח כי לג'נר נמאס שהקרדשיאניות גוזרות קופון עליו ועל חייו האישיים, והוא מעוניין לצאת לדרך עצמאית. ביחד עם כולנו.

ברוס ג'נר. ספלאש
היי גירל/ספלאש

כי בכל קצפת יש גם דובדבן

מה הייתם עושים בשביל לזכות בכרטיסים לפסטיבל מוזיקה אלקטרונית? רובנו כנראה היינו אומרים "לא תודה, כבר עשיתי לי תכניות לרצות למות במקום אחר", אבל רובנו לא מאזיני תחנת הרדיו הצ'יליאנית, שהיו מוכנים לעשות המון תמורת הפרס המפוקפק. הרחיקה לכת מאזינה אחת שהבטיחה לעשות הכל, כולל "ללקק קצפת מישבנו של השדרן", והרחיק עוד יותר לכת השדרן, פול היפ, שבמקום לתת לה את הכרטיסים בשם הרוח הספורטיבית, גרם לה לעשות את זה. מאוחר יותר פרסמה התחנה התנצלות על התקרית, אך גם הבהירה שהכל נעשה בהסכמה וברוח טובה. וכאילו המאזינה האומללה לא סבלה מספיק, עכשיו היא צריכה גם ללכת לפסטיבל מוזיקה אלקטרונית.

רדיו ביזאר. טוויטר, צילום מסך
כמה טבעי/צילום מסך, טוויטר

איך לצאת מריב טוויטר בכבוד

טוויטר היא רשת חברתית שנהנת לקבל קרדיט על חלקה בארגון מהפכות ברחבי העולם ועל השינוי שיצרה באופן בו אנו צורכים חדשות, אבל למעשה היא פשוט שם בשביל לאפשר לאנשים מפורסמים, יור או פחות, לריב להנאתנו. האחרונות שהתגלגלו אל קטטת ציוצים הן שדרנית הרדיו ליסה אן והמתמודדת לראשות עיריית טורונטו ניקי בנז. ולמה יש להן כל כך הרבה עוקבים? מאחר ושתיהן התפרסמו כששיחקו בסרטים למבוגרים. המתקפה החלה כשבנז פרסמה תיעוד מחגיגות יום ההולדת שלה, שהתקיימו בדובאי. אן, בתגובה, צייצה לכל עוקביה שבנז מחלטרת בדובאי כנערת ליווי. בנז נעלבה עד עמקי נשמתה, ופרסמה שורה ארוכה של ציוצים בה היא מטיחה באן האשמות דומות ועלבונות נוספים כמו "הוגינה שלך מסריחה". האירוע הסתיים כשבנז קראה לאן לפתור את המחלוקת בדרך ההגיונית היחידה — קרב אגרוף. כל ההכנסות קודש, כמובן.

ליסה אן. טוויטר, צילום מסך
ליסה אן נחושה/צילום מסך, טוויטר
ניקי בנז. טוויטר, צילום מסך
ניקי בנז מחלטרת?/צילום מסך, טוויטר

המקרה המוזר של כלב הים בלב היבשה

התעלומה החמודה של השבוע מגיעה מצפון-מערב אנגליה, שם התעוררו בוקר אחד תושבי עיירה שקטה וגילו כלב ים בשדה פתוח. השדה, יש לציין, נמצא מרחק של למעלה משלושים קילומטרים מהחוף. צוות חילוץ הצליח לפתות את הכלבלב האבוד באמצעות דגי מקרל והוא נלקח לשמורת טבע בקרבת מקום, אך השאלה כיצד הגיע היונק הימי ללב היבשה נותרה ללא מענה ודאי. הסברה היא שהוא נסחף בנהר והסתבך באחד מפלגיו. הדאגה העיקרית כעת היא אם יספיק לחזור הביתה בזמן לחגוג את חג המולד בחיק משפחתו.

חדשות בדקה. מערכת וואלה!
נעדר מהפריים: ים/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully