וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת המתח "בתולות" חודשה לעונה שנייה על ידי HOT

25.12.2014 / 11:09

"בתולות", אותה יצרו שחר מגן ואדם סנדרסון, תשוב לעונה שנייה ב-HOT, כך נודע לוואלה! תרבות. בסדרה, שעונתה הראשונה תסתיים בסוף ינואר, מככבים מגי אזרזר, ששון גבאי ואלון אבוטבול

נועה הרשקוביץ, צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

תקופה מקצועית פורה וטובה לבמאי והיוצר אדם סנדרסון. זמן קצר לאחר היציאה לאקרנים של סרטו "לווייה בצהריים" שזכה להערכה, נודע לוואלה! תרבות כי סדרת המתח "בתולות", אותה ביים ויצר סנדרסון ביחד עם שחר מגן, תשוב לעונה שנייה ב-HOT. העבודה על העונה השנייה החלה בימים אלה, בהפקת חברת "יולי אוגוסט". בסדרה, שעונתה הראשונה תסתיים בסוף ינואר, מככבים מגי אזרזר, ששון גבאי ואלון אבוטבול. הסדרה מתרחשת באילת ומשלבת את המיתוס של בתולות הים עם סיפור היעלמות מסתורי בין זמננו.

"העונה הזו מסתיימת בצורה עגולה, כי היה חשוב לנו להביא את החידה לפתרון שלם", אומר שחר מגן, "מצד אחר, אנחנו מרגישים שהסדרה פתחה בפנינו עולם מופלא להמשיך ולהתעסק בו וזה כיף גדול להמשיך לקום בבוקר באילת בחודשים הקרובים". מירית טובי, מנהלת הדרמה של HOT, אמרה: "תענוג להיווכח שאלמנט הפנטזיה מוכיח עצמו כמרכיב סוחף בסדרה, וממשיך את הרצף המצוין של סדרות שלנו של שהולכות לעונה שנייה: 'זגורי אמפריה', 'אננדה', 'פצועים בראש' ו'מתים לרגע'" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully