וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם דורש החזר כספי על כרטיסים שרכש ל"ראיון סוף"

29.12.2014 / 11:18

גבר באוהיו שרכש כרטיסים לסרט "ראיון סוף" בעלות של 650 דולר על מנת לספסר בהם, טוען שבגלל שהסרט הוקרן באופן מקוון הוא נפגע כלכלית

יח"צ - חד פעמי

היבט מעט משעשע לסאגת "ראיון סוף": ג'ייסון בסט, גבר מאוהיו, תובע מבית קולנוע מקומי להשיב לו 650 דולר בשל נזק כלכלי. בסט רכש כרטיסים ל"ראיון סוף" בעלות של 650 דולר על מנת למכור אותם במחיר גבוה יותר לדורשים ונדהם לגלות, לפי דבריו, כי הסרט מוקרן באופן מקוון באתרים שונים.

"חשבתי שאוכל לקבל החזר כי באתר בו רכשתי את הכרטיסים מצויין באופן ברור שאופציית החזר קיימת", אמר בסט לתחנת חדשות בסינסינטי. בשלב מאוחר יותר התברר כי בסט רכש את הכרטיסים מאתר שאינו אתר רשמי של בית הקולנוע המקומי וכי מאחר ו"ראיון סוף" מוגדר כאירוע מיוחד, אופציית ההחזר אינה רלוונטית.

"ראיון סוף" מתאר את עלילותיהם של שני עיתונאים אשר נשלחים לראיין את שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, וה-CIA מנצלים זאת ומנחים אותם כיצד להתנקש בו. הסרט גרם לסערה גדולה ולמלחמת סייבר בין ארה"ב וקוריאה הצפונית. עלות הפקת הסרט מוערכת בכ-44 מיליון דולר. ביום הראשון להקרנתו (חמישי) הסרט הכניס כמיליון דולר; במהלך שלושת ימי סוף השבוע הוא הכניס כ-1.6 מיליון דולר בלבד. המכירות המקוונות של הסרט, עם זאת, היו מוצלחות יותר וההכנסות מוערכות בכ-15 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully