וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: וואן ריפבליק תופיע בישראל

7.1.2015 / 10:50

הלהקה הפופ-רוק האמריקאית המצליחה וואן ריפבליק תופיע בפארק הירקון ב-28 במאי 2015. הלהקה חתומה בין השאר על הלהיטים "Apologize", "Marchin On" ו- "Counting Stars"

וואן ריפבליק. GettyImages
וואן ריפבליק/GettyImages

הלהקה האמריקאית המצליחה וואן ריפבליק תופיע בפארק הירקון ב-28 במאי 2015. מחירי כרטיסים להופעה ינועו בין 320 ש"ח (דשא) ל-499 ש"ח (טבעת הזהב). כמו כן, במכירה מוקדמת יוכלו המעריצים לרכוש כרטיסים במחיר של 250 ש"ח. על הבאת הלהקה לישראל אמונה קבוצת בלוסטון.

להקת הפופ-רוק (כפי שהוגדרה על ידי התקשורת, הסולן עצמו טען כי ללהקה אין ז'אנר מוזיקלי) הוקמה בשנת 1996 בקולורדו על ידי החברים לתיכון ראיין טדר וזאק פילקין, התפרקה לאחר שחבריה סיימו את התיכון, התאחדה שוב בשנת 2002 ונוספה אליה חברי להקה. עברו 5 שנים עד לפריצתם לתודעה עם הסינגל הראשון שלה, "Apologize", בשיתוף המפיק טימבלנד שזכה להצלחה גדולה ומהירה ולימים היה מועמד לגראמי. באותה תקופה השיר זכה למספר ההורדות הדיגיטליות החוקיות הגבוה ביותר בכל הזמנים בארצות הברית. הוא נכלל באלבום הפופ-רוק הראשון שלהם, " Dreaming Out Loud", שיצא בהמשך אותה שנה וזכה במהרה באלבום זהב. גם הסינגל השני מהאלבום, "Stop and Stare ", זכה להצלחה בהורדות.

אלבומה השני, Waking Up, יצא בנובמבר 2009, והעפיל למקום ה-21 במצעד המכירות של הבילבורד. גם באלבום זה הלהקה שיתפה פעולה עם טימבלנד, בשיר "Marchin On" שהיה השיר הרשמי של מונדיאל 2010. האלבום כלל גם את הלהיטים "Secrets" ו" All The Right Moves". במרץ 2013 יצא אלבומה השלישי, " Native " שמו, הנחשב למצליח ביותר שלה, וכלל את הלהיט "Counting Stars".

במקביל לפעילותו כסולן, קלידן וכותב המרכזי של וואן ריפבליק, ראיין טדר יצר והפיק שירים לאמנים רבים, בהם ביונסה, אדל, קלי קלארקסון, וואן דיירקשן, והיה מועמד 4 פעמים לגראמי, מחציתם עבור השיר "Halo" שכתב לביונסה.

כרטיסים ניתן לרכוש באמצעות קופת תל אביב 2207* או באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully