וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוס בהסוואה" מעוררת זעם: הבוס הציע הגדלת שדיים לעובדת

30.12.2014 / 17:41

בפרק ששודר השבוע בארה"ב פוטרה ברמנית ב"ביקיניז ספורטס בר אנד גריל" כי לא רצתה ללבוש ביקיני מול המצלמות, ואילו עובדת אחרת תוגמלה על עבודתה הנאמנה בהגדלת חזה על חשבון המנכ"ל

צילום מסך

"בוס בהסוואה", סדרת הריאליטי של CBS (במקור "Undercover Boss") העוקבת אחרי מנהלי תאגידים שמצטרפים במסווה אל עובדיהם שבדרגים הנמוכים, על מנת להכיר את הפרקטיקה היומיומית של החברה שהם עומדים בראשותה. הפרק ששודר השבוע בארה"ב עסק ברשת "ביקיניז ספורטס בר אנד גריל", שכמשתמע משמו המלצריות והברמניות העובדות בו עובדות כשלגופן ביגוד מינימלי המורכב מחזיית ביקיני, מכנסי ג'ינס קצרים ומגפי בוקרים.

אחת העובדות במקום, המופיעה בווידאו למעלה, העדיפה ללבוש חולצה במקרה שבו ביקר מנכ"ל החברה, דאג גולר, מאחר שלא רצתה להיות חשופה לעיני המצלמות. זה עלה לה בעבודתה. כאשר גולר חשף את זהותו האמיתית, הוא פיטר אותה מאחר שהביעה חוסר התלהבות ממקום עבודתה, ועברה על קוד הלבוש של "ביקיניז".

לעומתה עובדת בסניף אחר של הרשת הפגינה התלהבות מעבודתה ומכך שהיא נדרשת להסתובב בביקיני, אפילו שהפגינה מורת רוח מהגודל של שדיה. בתמורה על נאמנותה ל"ביקיניז" הבטיח לה הבוס שאם תמשיך בעבודתה המצוינת בששת החודשים הבאים, היא תזכה להגדלת חזה על חשבונו. העובדת אמנם עלצה מאוד לנוכח נדיבותו, אבל צופים רבים ממש לא אהבו את זה.

אחרי שידור הפרק יצאו צופים רבים לטוויטר כדי להוציא את זעמם על התוכנית. "'בוס בהסוואה' הייתה ממש מטרידה אתמול", כתבה אחת, "מנכ"ל כל כך סקסיסטי שמפטר בחורה כי היא לא רוצה ללבוש ביקיני בטלוויזיה". אחר כתב: "ל'ביקיניז' יש את הבוס הכי גרוע אי פעם… לפטר את ג'סיקה מעבודה ללא מוצא הוא הדבר הכי טוב עבורה. החרימו את 'ביקיניז'!".

רשת CBS לא הגיבה על התלונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully