וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאבק האולימפי מארק שולץ יוצא נגד הסרט "פוקס קצ'ר"

1.1.2015 / 12:36

מארק שולץ, עליו מבוסס הסרט "פוקס קצ'ר" בכיכוב סטיב קארל וצ'נינג טייטום, תקף את במאי הסרט בנט מילר ברשתות החברתיות. "אני שונא את הסרט!", כתב

יח"צ - חד פעמי

שבועות ספורים לפני שהמועמדויות לאוסקר נחשפות, מתחוללת סערה סביב הסרט "פוקס קצ'ר", שצפוי לקבל מספר מועמדויות בטקס. מארק שולץ, המתאבק האולימפי שעל חייו מבוסס הסרט, תקף השבוע את במאי הסרט בנט מילר ברשתות החברתיות.

"קצת מחורבן מה שהבמאי עשה לדמות שלי, הא?", צייץ שולץ בטוויטר והוסיף כעבור יומיים פנייה ישירה לבמאי: "עברת את הגבול מילר. אני ואתה גמרנו. הקריירה שלך גמורה. אתה חושב שאני לא יכול לדאוג לזה? חכה ותראה".

"פוקס קצ'ר" מגולל את סיפור יחסיהם המתוחים של שולץ (צ'נינג טייטום) ושל ג'ון דופונט מאמנו המיליארדר (סטיב קארל). שולץ, ככל הנראה, הגיב למה שנתפס כסצנה שכללה מתח ביני בין דמותו ובין דמות המאמן. "לגרום לצופים להאמין שהיה משהו מיני ובין דופונט זה חולני וזה שקר מוחלט... אמרתי למילר להוריד את הסצנה הזו בעריכה... זה מסכן את המורשת שלי. הם צריכים לקיים מסיבת עיתונאים ולהבהיר זאת", כתב שולץ.

התבטאויותיו של שולץ בשבוע האחרון נוגדות התבטאויות קודמות שלו בעבר. כך למשל, טען שולץ כי טייטום היה ראוי לזכות במועמדות בגלובוס הזהב על תפקידו בסרט. כמו כן, בחודש מאי 2014 הגיע שולץ לפסטיבל קאן על מנת לקדם את הסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully