וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת התרבות: חוגגים 30 שנים לבית השנטי עם רד בנד, דודו טסה וברי סחרוף

מאז 1984, בית השנטי פותח דלתותיו לנוער במצוקה ומשמש להם קורת גג ומסגרת ארוכת טווח. המוסד החשוב מציין 30 שנים של פעילות במוצ"ש עם הופעה של רד בנד וחברים. צפו בהמלצה היומית

מערכת וואלה!

הסופ"ש בפתח וכמוהו גם חגיגות יום הולדת 30 שנים לבית השנטי, אחד המוסדות החשובים כאן בארץ. מדובר במוסד שעוד בשנת 1984 פתח את דלתותיו לבני נוער ללא קורת גג, שברחו מהבית או שנפלטו ממסגרות, ללא הבדל דת, גזע, מין או מגדר. הוא משמש להם גם כבית זמני וגם כמסגרת ארוכת טווח, עניין חשוב מאוד לנוער שנמצא בסכנה להידרדרות לאלימות פיזית, עבריינות או ניצול מיני. בית השנטי הוא בעצם התחנה האחרונה שלהם לפני חלילה התדרדרות לחיי רחוב. בשביל לחגוג את פועלו הבאמת חשוב ומרגש, שימו לב מה קורה במוצ"ש - האנגר 11 יארח הופעה של רד בנד, ויחד איתם על הבמה יופיעו גם ברי סחרוף, דודו טסה ומארינה מקסימילאן - כולם יופיעו בהתנדבות מלאה לרגל המאורע המשמח.

"אני נרגשת מערב מיוחד זה המציע תוכנית אומנותית שנתפרה במיוחד לאירוע 30 שנה לבית השנטי. הנתינה שלכם והאכפתיות נותנת כוח רב לנוער בית השנטי להמשיך לבחור בחיים", כך מסרה מריומה מייסדת בית השנטי. זכות גדולה להעניק לכם ערב מיוחד שכל תרומתכם הינה לילדי בית השנטי".

30 שנים לבית השנטי -
3.1.15 האנגר 11 , נמל ת"א, פתיחת דלתות בשעה 20:30
מחיר כרטיס 119 ש"ח, מחיר לחיילים וסטודנטים 99 ש"ח.


הולכים להופעה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully