וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברה, האם את זוכרת: מתה דברה בון, ההשראה לשיר "דיסקו 2000"

2.1.2015 / 22:57

חברת ילדותו של ג'רוויס קוקר וההשראה לשיר של פאלפ "דיסקו 2000", מתה בגיל 51 מסרטן. דברה בון הייתה אחות בריאות הנפש במקצועה ולפני מותה מונתה למסדר האבירות הבריטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דברה בון וג'רוויס קוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נולדנו בהפרש של שעה זה מזה
האמהות שלנו אמרו שאנחנו יכולים להיות אח ואחות
שמך הוא דברה
הוא מעולם לא התאים לך

הן אמרו שכאשר נגדל
נתחתן ולעולם לא ניפרד
מעולם לא עשינו זאת
למרות שלעתים קרובות חשבתי על זה

או דברה, האם את זוכרת
ביתך היה מאוד קטן
עם שבבי עץ על הקיר
כשבאתי לקרוא לך
לא הבחנת בי בכלל"

כך שר ג'רוויס קוקר מפאלפ בלהיטם הגדול "דיסקו 2000" מ-1995. כעת אותה דברה, שהייתה חברת ילדות של קוקר וההשראה לשיר, מתה בגיל 51 ממיאלומה נפוצה (סוג של סרטן דם במח העצם). בשנת 2013 דברה בון, במקצועה אחות בתחום בריאות הנפש לילדים ונוער, אובחנה כחולת סרטן. השבוע היא מתה ממחלתה מעט לפני בוא השנה החדשה, זמן קצר אחרי שמונתה למסדר האבירות הבריטי על עבודתה עם ילדים ונערים, הכוללים בין היתר שירותים חלוציים להתמודדות עם לחץ וחרדות.

בון עדכנה בבלוג האישי שלה, ששמו 'מסע המיאלומה שלי', על עצמה ועל מחלתה. אמש (חמישי) כתבו בו בני משפחתה, "אנחנו מצטערים ליידע אתכם שאחרי מאבק אמיץ, דברה נפטרה ב-30 בדצמבר בשלווה בבית. היא אהבה את החיים ונלחמה עד הסוף". בעמוד ה'אודות' של הבלוג תיארה דברה את הכפר הפסטורלי שבו התגוררה עם משפחתה וציינה שהיא נשואה לתאום הנפש שלה, והם חולקים את חייהם עם שתי בנותיה מנישואיה הראשונים, אחת מהן בעצמה אם לפעוט.

"נולדתי בשפילד", כתבה בון, "עליתי לתהילה בזכות העובדה שגדלתי ושכבתי עם ג'רוויס קוקר, טוב, מישהו היה צריך לעשות את זה, וזה היה תמים לגמרי! נאמר לי ואני רוצה להאמין שאני היא דברה מהלהיט 'דיסקו 2000', אבל מעולם לא נפגשנו לבסוף במזרקה במורד הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully