וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: סרט האימה שלא מצליח להפחיד את הצופים

4.1.2015 / 9:43

שיא תקופת החגים בבתי הקולנוע התאפיין בהתחזקות נאה של "ההוביט: קרב חמשת הצבאות" אבל גם סימל את הכישלון של "האישה בשחור 2". דורון פישלר סופר מזומנים

יוטיוב

השנה התחלפה, אבל לא הרבה השתנה: מבחינת המיקומים בטבלה, לא הרבה השתנה בין סוף השבוע האחרון של 2014 לבין סוף השבוע הראשון של 2015 בבתי הקולנוע בארצות הברית. אבל השעמום-לכאורה הזה הוא בשורות מצוינות לאולפנים: החופש שבין חג המולד לבין ראש השנה האזרחית, וסוף השבוע שאחריו, היו צפופים בבתי הקולנוע, וכל הסרטים ניפחו את קופותיהם באופן משביע רצון. כך, למשל, "ההוביט: קרב חמשת הצבאות", שנשאר במקום הראשון, הכניס בסוף השבוע עוד 22 מיליון דולר והגיע כבר להכנסות כוללות של 221 מיליון דולר בארצות הברית בלבד. בכך "ההוביט" השלישי גובר, באופן רשמי, על הסרט הקודם בטרילוגיה, שהכניס בתוך פרק זמן מקביל 201 מיליון דולר, אם כי הוא עדיין משתרך מאחורי סרטי "שר הטבעות".

גם במקומות השני והשלישי נמצאים אותם הסרטים שהיו שם בשבוע שעבר – "לא נשבר", הביוגרפיה ההיסטורית בבימוי אנ'לינה ג'ולי, והמחזמר עתיר הכוכבים "אל תוך היער". "לא נשבר" צפוי להכניס כ-21 מיליון דולר, "היער" – 19 מיליון, ובסך הכל, כל אחד מהם הגיע בתוך פחות משבועיים להכנסות של כ-91 מיליון דולר. מכובד בהחלט, עבור שניהם.

במקום הרביעי אנחנו מוצאים סוף סוף סרט חדש: "האישה בשחור 2". הסרט הקודם בסדרה, "האישה בשחור" בכיכובו של דניאל רדקליף, היה סרט אימה בריטי, תקופתי ומסוגנן שקיבל ביקורות יפות מאוד, והשיג הצלחה מכובדת גם בקופות – כ-54 מיליון דולר בארצות הברית. סרט ההמשך - שבו רדקליף לא משתתף - מתקבל הרבה פחות טוב, והרבה יותר דומה לסרט האימה האופייני: המבקרים מזלזלים, ובקופות הוא הכניס כ-15 מיליון דולר, פחות מהפתיחה של הסרט הראשון (20 מיליון).

גם הסרטים שבהמשך הרשימה נהנו מקהל החוגגים: "לילה מוטרף במוזיאון 3" (מקום 5), "אנני" (6), ו"משחקי הרעב: עורבני חקיין, חלק ראשון" (7) ספגו ירידות קטנות מאוד בהכנסותיהם. ההכנסות של "משחק החיקוי" (מקום 8) ו"6 גיבורים" (10) למעשה עלו מאז השבוע שעבר – דבר שכמעט שלא קורה בשבועות כתיקונם – מה שמעניק ל"משחק" מומנטום בדרך לתחרות על האוסקר, ו"6 גיבורים" מגיע להכנסות של מעל 200 מיליון דולר, ולמקום של כבוד בין הלהיטים של 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully