וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם מארק גארדנר

4.1.2015 / 11:45

סולן להקת Ride מגיע לראשונה להופעה בישראל ב-14 בינואר וכותב לוואלה! תרבות על עשרה אלבומים שהוא אוהב במיוחד. האזינו לביץ' בויז, לסמית'ס ולביטלס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארק גארדנר/מערכת וואלה!, צילום מסך

The Beach Boys - Surf's Up

"השיר הזה והאלבומים " Surfs up" ו-" Holland " היו מהאלבומים הראשונים שהדוד המנוח שלי, רובין, השמיע לי בגיל 7-8. לדוד שלי ולאלבומים האלה היתה השפעה מאסיבית על מסלול החיים שלי ולאובססיה שלי עם מוזיקה והרמוניה שיכולה להעיף אותך לממד אחר".

The Beatles – Sgt Peppers Lonely Hearts Club band

"אני אוהב כל דבר באלבום הזה. זה תנ"ך מוזיקלי. קלאסי. ואני אוהב את כל השמועות המסתוריות סביב האלבום. זאת גם אחת מהעטיפות האהובות עליי".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

THE BEAT – I Just Can't Stop It

"אלבום שקניתי ואהבתי בגיל 12. הייתי מעריץ נלהב של מוזיקת סקא ושל להקות כמו ה- Specials , Madness Dexy's Midnight Runners. זאת היתה המוזיקה הראשונה שגרמה לי לשנות את איך שאני נראה, התחלתי להתלבש כמו ילד רע של סקא".

Miles Davis - Sketches Of Spain

"אלבום מדהים שאף פעם לא נמאס לי לשמוע".

The Smiths - The Smiths

"עוד קלאסיקה שאהבתי. זה תקליט גדול, בתקופת בית הספר היה לו תפקיד חשוב בשבילי ובשביל אנדי בל בדרכינו להפוך לחברים על רקע האהבה שלנו למוזיקה".

Orbital - The Middle Of Nowhere

"Orbital היה הפסקול של חוויות פסטיבלים וסצנת מסיבות הדאנס של שנות ה-90 בשבילי, בה טבלתי לעיתים בזמן גמילה מגיטרות הנויז ועומס היתר המוזיקלי! האלבום הזה אהוב עלי במיוחד אבל אהבתי את כל האלבומים שלהם".

Scott Walker - The Seventh Seal

"עוד אלבום שלא נמאס עליי לא משנה כמה פעמים הקשבתי לו. סקוט במיטבו בעיני".

Manu Chao - Esperanza

"בין השנים 2000-2004 ברחתימאנגליה לטבע של צרפת במטרה להחלים ו'להטעין מצברים' לפני שחזרתי להופעות אקוסטיות מסביב לעולם. האזנתי לאלבום הזה בזמן שחייתי שם. הוא מזכיר לי ימים יפהפיים שטופי שמש במטע עצי אגוז, מבלה עם חברים היפים צרפתים, שותה יין אדום ומעשן גראס והולך לאיבוד בטבע הפראי המדהים של Le Lot" .

Nigel Kennedy Vivaldi The 4 Seasons full

"ויוואלדי הוא אחד המלחינים הקלאסיים האהובים עלעי. והגרסה הזאת של ארבעת העונות מטריפה אותי".

Bonobo – Black Sands

"האלבום הזה הוא פייבוריט חדש שלי. ראיתי את בונובו בהופעה באוקספורד השנה. וזאת היתה ללא ספק, ההופעה הכי טובה שראיתי השנה. ' The North Borders' התנגן באוטו שלי אינספור פעמים בשנתיים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully