וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורים ושרים: איך נשמע השיר מ"פיץ' פרפקט" עם אקדחים?

4.1.2015 / 14:52

מוזיקאי אמריקאי החליט לבצע קאבר יצירתי במיוחד ל"Cups" המצליח של אנה קנדריק, כאשר במקום לבנות מגדלים באמצעות הכוסות הוא פשוט יורה בהן לפי קצב השיר. נראה אתכם מעירים לו על הזיופים

חוש קצב, כוסות מפלסטיק ותפיסה אדריכלית שלא נראתה על המסכים מאז הימים היפים של ששטוס, כל אלה הפכו את אנה קנדריק לכוכבת גדולה בזכות "Cups" מתוך הסרט "פיץ' פרפקט". השיר (רימייק לביצוע של א.פ. קרטר ב-1931) שהפך ללהיט עם מכירות של 2.5 מיליון עותקים, הוליד שורה של קאברים ומחוות גולשים שונות, אבל אף אחת מהן לא היתה רועשת כמו זו של ג'ים הויש.

הויש, חבר בלהקת Amber's Drive, גייס את אחד מחבריו לביצוע מיוחד של "Cups" שצולם במהלך יום חורפי ביוטה. השניים הציבו על שולחן שלוש כוסות מלאות בשלג, אקדח ומחסנית, והפכו את המקצב המוכר של השיר לשילוב של תיפוף, טעינה וסחיטה של הרובה כלפי הכוסות. על פי עדותו של הויש, השניים רוקנו לא מעט מחסניות מלאות עד שהגיעו לתוצאה שהשביעה את רצונם.

"מלבד הקושי לתפעל את הנשק בידיים חשופות בקור המקפיא, היינו צריכים להתגבר גם על מעצורים בנשק שנבעו מהקור העז", סיפר הויש, "למרבה הצער יתר חברי הלהקה לא היו יכולים להגיע והיינו צריכים להתמודד עם התקלות לבדנו". התוצאה, לפחות מבחינה ויראלית, מצדיקה את כוויות הקור. הווידאו שעלה ליוטיוב לפני שבוע בלבד כבר זכה ליותר מ-1.8 מיליון צפיות. אמנם מדובר ב-170 מיליון פחות מהווידאו של קנדריק, אבל גם לה לקחה שנה להגיע למספרים האלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully