וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדיב הידוע: הקמפיין המרגש של כוכב "אחוזת דאונטון"

5.1.2015 / 16:52

יו בונוויל, הרוזן מגרנת'ם בשבילכם, נרתם לעזרת תושבי הכפר בו מצולמת הסדרה והצטרף לקמפיין גיוס כספים לצורך שחזור הספרייה והמוזיאון המקומיים

בית חולים אחוזת דאונטון. פייסבוק, צילום מסך
רפואה שלמה!/צילום מסך, פייסבוק

עד היום התרגלנו לחשוב שהרוזן מגרנת'ם, הדמות אותה מגלם יו בונוויל בסדרת הטלוויזיה המצליחה של רשת ITV, הוא דמות נוסטלגית מהתקופה הרומנטית של האדונים והמשרתים בבריטניה של תחילת המאה ה-20. כעת מסתבר שגם השחקן עצמו מאמץ את המאבק של בני משפחת קרולי לשימור המורשת ובוחר לעמוד במרכזו של קמפיין בעל חשיבות היסטורית.

תושבי הכפר במפטון באוקספורדשייר מנסים לגייס 250 אלף אירו, הסכום שנדרש כדי לשחזר את הספרייה והמוזיאון המקומיים, שמשמשים את הפקת "אחוזת דאונטון" בתור הלוקיישן לבית החולים המקומי. "בתור צוות השחקנים אנחנו מנסים לתת משהו בחזרה לקהילה ולהעלות את המודעות לפרויקט הזה", סיפר בונוויל בריאיון לאתר ה-BBC. "כשהתושבים סיפרו לי בקיץ שעבר על המקום הזה, שלקחנו קצת כמובן מאליו, ועל הבעיות שמתחילות להיווצר בו, הרגשתי שהמינימום שאני יכול לעשות הוא לצעוק את זה לעולם".

מחזירים אהבה לקהילה. כוכבי "אחוזת דאונטון"

אחוזת דאונטון, ג'ורג' קלוני. יוטיוב, צילום מסך
וגם קלוני הגיע לבקר/צילום מסך, יוטיוב

מנהל קמפיין השיחזור, רובין שאקבור (Robin Shuckburgh), מוסיף שמקום מהווה מוקד פופולרי במיוחד למבקרים שמזהים אותו כחלק אינטגרלי מהסדרה. "אם כל צופה של אחוזת דאונטון יתרום מעט למען שימור ושחזור המקום, נוכל להציל אותו גם למען הדורות הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully