וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם קופצים בבהלה: מהדורות החדשות מדווחות על הסערה שלא היתה

8.1.2015 / 0:00

חדשות 2 ו-10 שלחו את מיטב כתביהן לרחבי הארץ כדי לדווח על פתיתי השלג הנאים שהגיעו לבקר בישראל. ועדיין, סיקור הסערה לא היה מושלם. האם בסערה הבאה יירשם שיפור?

צילום מסך
אין דבר יפה יותר מלראות את אלעד זוהר, החזאי הכי לוהט בסביבה, מדבר על משקעים, שלג ומיני מפלסות כשברקע מופע ברקים

איך אפשר לא לאהוב שלג? שלג, במיתולוגיה הארצישראלית, הוא כרטיס הכניסה לעולם האגדות. אם יורד שלג בדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, הכל יכול לקרות. אף פעם לא יורד שלג. כלומר, בדרך כלל לא יורד שלג. אז כשיורד שלג, כדור הבדולח מתערבל וכל אחד מאיתנו יכול לבקש משאלה. היא אולי תתגשם. בכל זאת, עולם אגדות.

ובעולם האגדות הזה, מהדורת חדשות שלמה שמוקדשת לסיקור מזג אוויר חורפי די סטנדרטי בכל מדינה מתוקנת תורכב מפריים אחד: אלעד זוהר עומד מול המצלמה כשמאחוריו מופע ברקים. אין דבר יפה יותר מלראות את אלעד זוהר, החזאי הכי לוהט בסביבה, מדבר על משקעים, שלג ומיני מפלסות כשברקע מופע ברקים. זו יכולה להיות משאלה שווה. רק דבר אחד העיב על סצנת החלומות הזו: במהדורת חדשות 2 ששודרה אתמול (רביעי), זוהר בחר ללבוש מעיל של חברת קולומביה ולא מעיל של חברת דה נורת' פייס. מדוע בחר זוהר ללבוש דווקא מעיל של קולומביה לא נדע לעולם. לו זוהר היה בוחר ללבוש מעיל של חברת דה נורת' פייס, הכל היה נראה אחרת לגמרי. אולי בגלל שזוהר בחר ללבוש מעיל של קולומביה לא זכינו למהדורת החלומות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרושים בכל המוקדים. אבל לא במקומות המעניינים/מערכת וואלה!, צילום מסך
הדיווח של דורון הרמן מהחמ"ל של חברת החשמל בחדשות 10 היה מענג. חיוכו הממזרי של הרמן, יודע כל צופה ותיק, יכול להפיח חיים גם בסערה הכי מאכזבת

"מדינה בסערה" הבטיח מדריך השידורים אך המהדורה המוקדמת של חדשות 2, ובאמת בואו נדבר בהזדמנות על השתלטות המהדורות המוקדמות על לוח השידורים, השתעשעה בצופים שכן המדינה שנמצאה בסערה ובמוקד המהדורה המוקדמת היתה צרפת ולא בישראל. "מתקפת טרור איסלמאיסטית אכזרית" דוחקת הצידה "עוד חורף ירושלמי עם קצת שלג". "מתחילים להנמיך ציפיות", בישרה בעגמומיות עמליה דואק מהחמ"ל של חברת החשמל בזמן שכתב אחר התפייט "כמה איתנים יכולים להיות איתני הטבע" ומשה נוסבאום השחיז חרבות ושאל את מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו האם המשטרה לא נסחפה בהכנות לסערה. עיתונאים, הם אף פעם לא מרוצים.

השאלה האמיתית היא כמה ממזרים יכולים להיות כתבי החדשות בישראל כשהם נדרשים לסקר סערה. הדיווח של דורון הרמן מהחמ"ל של חברת החשמל בחדשות 10 היה מענג כמעט כמו מופע הברקים של אלעד זוהר. חיוכו הממזרי של הרמן, יודע כל צופה ותיק, יכול להפיח חיים גם בסערה הכי מאכזבת. ההחלטה לשלוח את הרמן לחמ"ל של חברת החשמל היתה החלטה נכונה. כל כתב אחר (להלן: דואק מהמהדורה המתחרה) היה כושל בהעברת הסאבטקסט. לא הרמן. לא לא. הרמן וחיוכו הממזרי ידעו היטב מה הם עושים. רק הרמן וחיוכו הממזרי יודעים להחליף שתי תלבושות בזמן שידור ממבנה מקורה. את התשובות האמיתיות למחדל הסערה רק הרמן יביא. "אלה חדשות אופטימיות למי שיש חשמל כמובן", אמר הרמן וחייך את החיוך הממכר. אילנית אדלר יכולה לספר עד מחר בערוץ 2 שיש לפחות בית קפה אחד פתוח בירושלים. זה לא משנה. אנחנו כבר שבויים בקסמו של החיוך הממזרי. מי בכלל רוצה לשתות קפה. מקסימום תה אולונג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יודעת איזה בתי קפה פתוחים בירושלים. אילנית אדלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

היכן אפשר לקנות תה אולונג? התשובה לשאלה הזו מצביעה על המחדל הגדול של חדשות 2 בערב השידורים הראשון של הסערה. מנחם הורוביץ, שבימים ללא סערות מחלטר ב"תוכנית חיסכון", לא נצפה באופק. כלום לא היה אפשר לשלוח את הורוביץ לסיור במושבי הגליל העליון המערבי על מנת למצוא את תה האולונג הטוב ביותר בישראל? חבל. חבל שהלקחים מהסערה הקודמת לא הופקו.

מה אתם חשבתם על מהדורות החדשות שעסקו במזג האוויר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully