וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצב האומה" עוברת לערוץ 10, תוחלף בערוץ 2 בתוכנית בהנחיית מודי בר און

8.1.2015 / 10:32

לאחר חמש שנים בזכיינית ערוץ 2 רשת, תוכנית הסאטירה "מצב האומה" עוברת לערוץ 10. "אנו מאחלים הצלחה לשליין" נמסר מרשת

יח"צ - חד פעמי

הרומן של "מצב האומה" וזכיינית ערוץ 2 רשת הסתיים. לאחר חמש שנים בערוץ 2 תעבור "מצב האומה" בחודש הבא לערוץ 10, לאחר קשיים במו"מ מול רשת. לפי גורמים המעורים בפרטים, למרות שבזכיינית נאבקו בעבר על שידור התוכנית על אף נתוני הרייטינג שהביאה, העלויות הגבוהות של הפקת התוכנית מנעו את המשך שידורה ברשת.

זוהי אינה הפעם הראשונה שבה המשך שידור "מצב האומה" עולה לכותרות בתקופת בחירות. במערכת הבחירות הקודמת (2013) הוחלט ברשת להוריד את התוכנית מהאוויר, אולם לחץ הצופים גרם לאנשי הזכיינית לשנות את החלטתם.

"מצב האומה" היא תוכנית סאטירה המסכמת את אירועי השבוע. בפאנל שאותו מנחה ליאור שליין משתתפים גורי אלפי, אורנה בנאי ועינב גלילי, ולצדם גם פאנליסט אורח. ברשת מתכוננים להחליפה בתוכנית חדשה בהנחיית מודי בר און.

מרשת נמסר בתגובה: "לאחר 8 עונות, "מצב האומה" בהנחיית ליאור שליין תסיים את עונתה השמינית ב"רשת" במועד שתוכנן מראש, זאת לאחר ששליין ביקש מרשת לוותר על האופציה שבידה לעונות הבאות, ערב רצונו לעבור לערוץ עשר. דרכה של 'מצב האומה' ב'רשת' נבנתה אט אט ומעונה לעונה. התוכנית בהנחיית שליין החלה עם רייטינג מדשדש אולם עם הרבה אמונה ותמיכה מצד הנהלת 'רשת' היא טיפסה ברייטינג ובאהדת הקהל. במהלך התקופה האחרונה בחנה 'רשת' לעומק את האפשרות להאריך את העונה, בעיקר בשל היותנו בתקופת בחירות, אולם בעיות תקציביות מנעו מ'רשת' מעבר לתכנון המקורי. ערוץ 10, שזיכיונו הוארך זה עתה, ככל הנראה יכול להקצות משאבים תקציביים גבוהים אלה. אנו מאחלים הצלחה לשליין ולערוץ 10 בדרכם הישנה-חדשה. בימים אלה שוקדת רשת על תוכנית חדשה בהנחייתו של מודי בר און שתעסוק בבחירות הקרובות. אנו מאמינים כי מדובר בתוכנית החשובה ביותר שיכולה להופיע בימים אלה על המסך".

מערוץ 10 לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully