וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בודד בחזית: הפוסטר החדש של "המתים המהלכים" מרמז על הבאות?

8.1.2015 / 11:16

אחרי פרק סיום אמצע העונה המסעיר של "המתים המהלכים" וההשלכות הקשות שלו על החבורה, מרמז פוסטר חדש על ערעור מעמדו של ריק וניכור בינו לבין חבריו. האם קארל יתפוס את עמדת המנהיג?

המתים המהלכים. amc, צילום מסך
שינויים בצמרת?/צילום מסך, amc

המחצית הראשונה של העונה החמישית של "המתים המהלכים" היתה רוויה בדרמות ומהפכים מפתיעים, שהגיעו לשיא בפרק השמיני, רגע לפני היציאה לפגרה. מותה של בת' היה מכה קשה לרוחה של החבורה, שנאלצה לגלות במקביל את דבר בגידתו של יוג'ין. כעת כשגיבורי הסדרה עומדים לצאת שוב אל הדרכים ללא כיוון מוגדר וללא בית, רומזים יוצרי הסדרה על מתחים שעשויים לערער את אחדות הניצולים.

בפוסטר שפרסמה רשת amc נראה ריק כשהוא פונה אל המצלמה במבט נחוש כשלפניו פיסת נייר ועליה הכיתוב: "העולם החדש יזדקק לריק גריימס". עם זאת היחיד מחבריו האחרים שמסתכל לאותו כיוון הוא דריל, בעוד שהיתר מפנים אליו את גבם וממשיכים קדימה כשקארל מוביל בראש. האם המנהיג הבלתי מעורער יאבד את אמון חבריו?

ספקולציות נוספות בעקבות הפוסטר החדש שנפוצו באתרי המעריצים מעלות את השאלה האם ריק ישוב להיות המנהיג שמחזיק את החבורה יחד ושומר על תקווה, או שמא הוא ישוב לתקופות בהן נהג להתבודד או לפגוע במי שנתפסו בעיניו כמאיימים. התשובות יגיעו עם שובה של הסדרה למסכים ב-8 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully