וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעודות זהות בבקשה: "50 גוונים של אפור" יוקרן למבוגרים בלבד

8.1.2015 / 12:49

איגוד הקולנוע האמריקאי קבע כי הדרמה הארוטית תזכה לדירוג R בשל "עירום גרפי ותכנים מיניים בוטים". בעבר חשף מפיק הסרט כי יוצריו מתכננים להוציא גרסה נוספת שתכיל סצנות מיניות נועזות אף יותר

יח"צ - חד פעמי

הדרמה האירוטית שסחפה מיליוני מעריצים ברחבי העולם, עמדה בחודשים האחרונים במוקד ויכוח סוער: האם להציג באולמות הקולנוע את התכנים הגרפיים של הספרים ולהגביל משמעותית את כמות הצופים, או לוותר עליהם תמורת האפשרות להגיע לקהלים נרחבים יותר. היום (חמישי) נגמרו הספקולציות כשאיגוד הקולנוע האמריקאי העניק לסרט את הדירוג המחמיר R (כניסה לבני 17 ומטה בליווי מבוגר בלבד).

בנימוקים לדירוג שפרסם האיגוד נכתב כי הסרט "כולל תכנים מיניים בוטים, ובהם דיאלוגים, התנהגות בלתי רגילה ועירום גרפי". בעבר התייחס מפיק הסרט, דנה ברונטי, לדילמה השיווקית וחשף כי שתי גרסאות של הסרט עשויות לצאת לאקרנים בסופו של דבר: הראשונה בדירוג R והשנייה בדירוג המחמיר מכולם NC-17 (כניסה לבני 17 ומעלה בלבד).

דירוג NC-17 ניתן בדרך כלל לביטויים מפורשים של מין או של אלימות קשה, שני אלמנטים שקיימים בספרים. פסטיבל ברלין יהיה המקום בו יוצג הסרט בבכורה עולמית, לפני שיופץ ברחבי העולם ב-13 פברואר.

בתוך כך שוחרר אתמול שיר של אלי גולדינג מתוך פסקול הסרט. "אהוב אותי כמו שאתה עושה, גע בי כמו שאתה עושה", כך היא מבקשת, כיאה לתוכנו של הסרט. האזינו לו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully