וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורת תקריות בסיבוב ההופעות של ביל קוסבי

10.1.2015 / 9:50

לאחר שהקומיקאי הוותיק, שלמעלה מ-25 נשים טענו שאנס אותן, התלוצץ בהופעה ביום חמישי על הטענות נגדו, התרחשה למחרת תקרית נוספת במסגרתה צופים הוצאו בכוח מהמופע

פרשת האונס בה מעורב ביל קוסבי ממשיכה להתעצם. הופעת סטנד-אפ שקוסבי ערך באונטריו אתמול (שישי) הופסקה לזמן קצר לאחר שצופים בקהל צעקו "אנחנו מאמינים לנשים" ו"אנס!". אותם צופים הורחקו ע"י כוחות הביטחון. מעריציו של קוסבי שישבו בקהל צעקו מנגד "אנחנו אוהבים אותך ביל".

זוהי התקרית השנייה ביומיים שמתרחשת בסיבוב ההופעות הקנדי של קוסבי. ביום חמישי הקומיקאי הוותיק התייחס בהומור לפרשת האונס בהופעה שהתקיימה בטורונטו שבקנדה. האירוע המוזר התרחש לאחר שאישה שישבה באחת השורות הקדמיות בהופעה עזבה את המקום. כשקוסבי שאל אותה מדוע עזבה, השיבה האישה כי היא הולכת להביא לעצמה משקה והציעה להביא לקוסבי משקה גם כן. קוסבי, לפי נוכחים במקום, השיב בחיוך: "את צריכה להיזהר כשאת שותה לידי". חלק מהנוכחים במקום צחקו לנוכח הבדיחה אולם היו אנשים שחשו כי הבדיחה אינה במקומה.

אירוע חריג נוסף בהופעה התרחש לאחר ששני גברים הורחקו מהאולם. אחד מהגברים צעק בזמן שהורחק: "אתה אנס. מגרשים אותי כי אתה אנס". הקהל שרק בוז לאדם אך קוסבי ביקש מהנוכחים במקום להפסיק זאת. מאוחר יותר נעצר האדם שגורש כי לא נשא עימו תעודת זהות. מחוץ לאולם התגודדו עשרות מפגינים שמחו על הופעתו של קוסבי במקום.

קוסבי בן ה-77 הואשם, כאמור, על ידי למעלה מ-25 נשים כי תקף אותן מינית בהזדמנויות שונות מאז שנות השבעים, אחרי שהציע להן גלולות טבעיות לכאורה שבדיעבד עירפלו את חושיהן.

(עודכן לראשונה: יום שישי, 9 בינואר, 20:11)

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully