וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלחמות העולם": הצצה לסדרת היוקרה החדשה של ערוץ ההיסטוריה

11.1.2015 / 11:57

קצת יותר מ-20 שנה מפרידות בין שני העימותים הגדולים ביותר של המאה העשרים: מלחמת העולם הראשונה והשנייה. סדרת הדגל החדשה של ערוץ ההיסטוריה מציגה את הסברה שמדובר במלחמה אחת ארוכה, מתמשכת ומדממת

ערוץ ההיסטוריה

צפו בדקות הפתיחה של סדרת הדגל החדשה של ערוץ ההיסטוריה, "מלחמות העולם", המגוללת סיפור דרמטי של שלושה עשורים קטלניים במאה העשרים: 30 שנים שבמהלכן התרחשו שתי מלחמות העולם – דרך עיני המנהיגים והמפקדים שאישיותם ואופיים עוצבו בשוחות המלחמה הראשונה – והשלכותיה הדרמטיות בשנים שאחריה, שהביאו את העולם על סף חורבן מוחלט במלחמה שנייה.

קצת יותר מ-20 שנה מפרידות בין שני העימותים הגדולים ביותר של המאה העשרים: מלחמת העולם הראשונה והשנייה. היסטוריונים רבים טוענים כי אלו לא היו שתי מלחמות נפרדות, אלא רצף מדמם מתמשך אחד, שפגע תחילה בתושבי אירופה בלבד, אך לאחר מכן התרחב לעולם כולו. כך קורה שהדמויות המזוהות ביותר עם מלחמת העולם השנייה, שמות מוכרים בכל בית המזוהים עם גבורה בשדה הקרב או, להבדיל, עם פאשיזם רצחני, היו בעצמן מעורבות בשתי מלחמות העולם. תחילה כחיילים לכודים במלחמות השוחות של בלגיה וצרפת (קרבות הסום ו-איפר), ושנים לאחר מכן כמנהיגי מדינות וגנרלים בכירים, השולחים חיילים למערכה באותן שדות קרב ממש, דוגמת הפלישה לנורמנדי והקרב על הבליטה.

הסדרה היוקרתית, שהופקה במלאת 100 שנים לפרוץ מלחמת העולם הראשונה ב-1914, צולמה בארה"ב ובאירופה, ומשלבת קטעי ארכיון נדירים, עיבודי CGI, שחזורים דרמטיים מושקעים וראיונות עם דמויות מפתח עולמיות לצד היסטוריונים המומחים לתקופה.

"מלחמות העולם" תשודר החל מהיום (ראשון) ועד שישי, מדי ערב ב-22:10 בערוץ ההיסטוריה. שידור מרתוני של כל פרקי הסדרה ישודר גם בשבת הקרובה החל מהשעה 14:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully