וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטוס לאומי: עמוד הפייסבוק "סטטוסים מצייצים" מגיע לבנייני האומה

11.1.2015 / 16:21

עמוד הפייסבוק "סטטוסים מצייצים" חוגג יום הולדת 5 בתערוכה "ציוצי האומה" בבנייני האומה שתיפתח מחר לקהל הרחב. מה שטוב לשמעון פרס טוב גם למצייצי הקיר. פינת התרבות סטטוס-קוו

מערכת וואלה

שלום לכם שועלי תרבות או שמא עלי לומר צוויץ צוויץ. ואם אני כבר מצייצת, תנו לי לספר לכם על תערוכה חדשה בשם "ציוצי האומה". עמוד הפייסבוק המוכר "סטטוסים מצייצים" חוגג 5 שנים בבנייני האומה בירושלים- והתוצאה היא תערוכת הסטטוסים הראשונה בישראל, שתכלול עשרות "מיצגים", כלומר סטטוסים, שהוצאו מקיר הפייסבוק והועברו לקיר אמיתי ולמימד מציאותי.

את הרעיון לתערוכה הגתה מנכ"לית בנייני האומה, מירה אלטמן. אלטמן פנתה למנהלי העמוד, עדי בנטוב לן ואבי לן, והציעה את החיבור בין הוול של הפייסבוק, לקיר של בנייני האומה, והיי, מה שטוב לחגיגות ה-90 של שמעון פרס, טוב גם למצייצי הקיר.

בנוסף לסטטוסים מתוך העמוד, בתערוכה יוצגו גם תמונות וקטעי ווידאו מהמצליחים ב- 5 השנים האחרונות. התערוכה כוללת את כל מה שבין פוליטיקה, צבא, ישראלים, זוגיות וחיי היום-יום. רק נציין שלעמוד "סטטוסים מצייצים" יש 700 אלף עוקבים, ואם כולם יגיעו לתערוכה, צפו להרבה פקקים בכניסה לעיר הקודש.

"ציוצי האומה", בנייני האומה בירושלים, יום שני, 12.1.15, 20:30


מצייצים בלי הכרה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully