וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: "הרומן" של חגי לוי זכתה בגלובוס הזהב; לוי לוואלה! תרבות: "זה היה מפתיע"

12.1.2015 / 5:00

"הרומן" שיצר חגי לוי זכתה לפנות בוקר בפרס סדרת הטלוויזיה הטובה ביותר בטקס גלובוס הזהב. "תודה לישראל", אמרה שותפתו, שרה טרים. לוי לוואלה! תרבות: "מחר בבוקר נתחיל לעבוד על העונה השניה"

יח"צ - חד פעמי

למרות ש"גט" יצא בידיים ריקות מטקס גלובוס הזהב ה-72, בישראל יכולים להתנחם בזכייתה של "הרומן", הסדרה שיצר חגי לוי לרשת Showtime, שקטפה שתי זכיות: בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר, ובקטיגוריית השחקנית הטובה ביותר בדרמה בה זכתה רות' ווילסון.

"מה אני יכול להגיד שלא יהיה קלישאה?", אומר חגי לוי לוואלה! תרבות בתגובה לזכייתו. "זה היה מאוד לא צפוי, זה מאוד מאוד נעים לזכות. אני מאוד שמח שהשחקנית רות' ווילסון זכתה על הסדרה. זה היה ממש מפתיע. מחר בבוקר נתחיל לעבוד על העונה השניה".

חגי לוי ושרה טרים. GettyImages
"זה היה ממש מפתיע. מחר בבוקר נתחיל לעבוד על העונה השניה". חגי לוי ושרה טרים/GettyImages

"אנחנו כל כך בני מזל רק להיות מועמדים בקטגוריה הזאת. זה לא אמיתי. אנחנו רוצים להודות לרשת Showtime ולישראל", אמרה שרה טרים, שותפתו של לוי ליצירת "הרומן". "חגי ואני נכנסנו ל-Showtime לפני שלוש שנים עם רעיון לתוכנית בשם 'הרומן', ואמרנו שאנחנו רוצים להשתמש בה כדי לדבר על נישואין. הם קנו את זה על המקום, אז אנחנו מודים להם מאד על האמון. אנחנו מודים לתא העיתונאים הזרים, לצוות השחקנים הנפלא. זאת זכות ותענוג גדול לכתוב בשביל אנשים מוכשרים כל כך, כאלה שאנחנו בתור כותבים לא לוקחים כמובן מאליו. אני מודה לכותבים וליוצר השותף שלי, חגי, על ההשראה. תודה למפיקים, תודה לסוכן שלי ותודה לבעלי ולהורים שלי. אם למדתי משהו מכתיבת סדרה כמו 'הרומן' זה כמה קדושים וחיוניים עם חיי הנישואין. תודה".

"הרומן", שעונתה הראשונה הסתיימה לאחרונה, גברה על "אחוזת דאונטון", "משחקי הכס", "בית הקלפים" ו"האישה הטובה". "הרומן" עוקבת אחרי אליסון (רות' ווילסון, "לות'ר"), מלצרית צעירה שעובדת בדיינר מקומי ומנסה לאסוף את השברים של נישואיה לאחר טרגדיה שפקדה אותה. בעלה קול (ג'ושוע ג'קסון, עדיין פייסי מ"דוסון קריק") מתקשה לשמור על היחסים עם עמה. הנישואין המתוחים של השניים עולים על שרטון כשאליסון פוגשת בנואה, סופר ומורה מניו יורק שמבלה את הקיץ בבית הורי אשתו ואם ילדיו הלן (מורה טירני, "ER").

גלובוס הזהב 2015: הערב הגדול של "התבגרות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully