וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכחול האפור הזה: טריילר סקסי חדש לסרט "50 גוונים של אפור"

12.1.2015 / 16:55

לאחר שאיגוד הקולנוע האמריקאי קבע כי הדרמה הארוטית "50 גוונים של אפור" תזכה לדירוג R בשל "עירום גרפי ותכנים מיניים בוטים", שוחרר היום טריילר לוהט חדש מהסרט. צפו

יח"צ - חד פעמי

חשבתם שההצצות מאחורי המצלמה של לירן חולצה אפורה חסרות גבול? צפו בהצצה להבזקים מהסרט "50 גוונים של אפור", בטריילר חדש שיצא היום, ותראו חוסר גבולות מהו.

הסרט הכחול האפור הזה שמבוסס על הרומן בעל השם הזהה מאת א.ל ג'יימס שסחף מיליוני מעריצים ברחבי העולם, יוצג בבכורה עולמית בפסטיבל ברלין, לפני שיופץ ברחבי העולם ב-13 פברואר. הסרט עמד בחודשים האחרונים במוקד ויכוח סוער: האם להציג באולמות הקולנוע את התכנים הגרפיים של הספרים ולהגביל משמעותית את כמות הצופים, או לוותר עליהם תמורת האפשרות להגיע לקהלים נרחבים יותר. לפני זמן קצר איגוד הקולנוע האמריקאי העניק לסרט את הדירוג המחמיר R (כניסה לבני 17 ומטה בליווי מבוגר בלבד). בנימוקים לדירוג שפרסם האיגוד נכתב כי הסרט "כולל תכנים מיניים בוטים, ובהם דיאלוגים, התנהגות בלתי רגילה ועירום גרפי". בעבר התייחס מפיק הסרט, דנה ברונטי, לדילמה השיווקית וחשף כי שתי גרסאות של הסרט עשויות לצאת לאקרנים בסופו של דבר: הראשונה בדירוג R והשנייה בדירוג המחמיר מכולם NC-17 (כניסה לבני 17 ומעלה בלבד). דירוג NC-17 ניתן בדרך כלל לביטויים מפורשים של מין או של אלימות קשה, שני אלמנטים שקיימים בספרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully