וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל אבוד? טריילר חדש וקודר ל"הנוקמים: עידן אולטרון"

13.1.2015 / 10:18

הספירה לאחור לקראת סרט ההמשך נמשכת עם ההצצה המורחבת השנייה. גם הפעם נראה שהדברים לא נראים אופטימיים מנקודת מבטם של הנוקמים. האם הרשע ינצח?

צילום מסך

מסע הקידום של הסיקוול החדש בסדרת "הנוקמים" הפך כל כך גדול עד שהטריילרים לסרט זוכים בעצמם למעמד של אירוע בינלאומי. לקראת שחרור הטריילר הראשון של "הנוקמים: עידן אולטרון", שחררו אולפני מארוול שורה של מיני סרטונים שקידמו את בואו, ואתמול (שני) נחשפה ההצצה המורחבת השנייה לקראת צאתו. גם היא מאופיינת באותו קו קודר ואפוקליפטי של קודמו, כשברקע העיבוד המחודש ל"I've Got No String" מתוך פינוקיו .

עלילת הסרט החדש מתארת את קריסתה של תכנית סודית לאכיפת הסדר העולמי שנוצרה על ידי טוני סטארק (איירון מן), אותה מנצל נבל על אכזרי במיוחד כדי לנסות ולהביא לחורבן האנושות. אל רוברט דאוני ג'וניור, סקרלט ג'והנסון, מארק רופאלו, כריס המסוורת, ג'רמי רנר, סמואל ל. ג'קסון וכריס אוונס, יצטרפו בסרט החדש ג'יימס ספיידר (אולטרון), אליזבת אולסן (המכשפה האדומה) ואהרון טיילור-ג'ונסון (קוויקסילבר)

"הנוקמים", שיצא לבתי הקולנוע ב-2012, גרף 1.5 מיליארד דולר ברחבי העולם והפך לסרט השלישי הרווחי בהיסטוריה, אחרי "טיטאניק" ו"אווטאר". "הנוקמים: עידן אולטרון" ייצא לבתי הקולנוע בישראל ב-30 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully