וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פשע אמריקאי" ו"סודות ושקרים" בדרך לישראל

13.1.2015 / 11:11

שתיים מסדרות החורף של רשת ABC נרכשו לשידור ע"י HOT וישודרו בסמוך למועד שידורן המקורי. "סודות ושקרים", בכיכוב ראיין פיליפה, היא עיבוד לסדרה אוסטרלית ו"פשע אמריקאי" מככבת פליסיטי האפמן

החורף רק החל אבל גם האביב מתחיל להיראות טוב כבר עכשיו. חברת HOT רכשה את הסדרות "פשע אמריקאי" ו"סודות ושקרים" שיעלו לשידור בארה"ב בחודש מארס כחלק מעונת החורף ברשת ABC. שתי הסדרות צפויות להיות משודרות בישראל בסמוך למועד שידורן המקורי.

"פשע אמריקאי" עוסקת בסוגיות פוליטיות בנושאי גזע, מעמד ומין באמריקה של ימינו, בעוד היא עוקבת אחר פרשת רצח טעונה והמשפט בעניינה. את הפרויקט מביים, כותב ומפיק ג'ון רידלי, התסריטאי שאחראי ל"שלושה מלכים", ועלה לגדולה בשנה שעברה בזכות "12 שנים של עבדות", עליו גרף את פרס האוסקר לתסריט הטוב ביותר.

בפתיחת "פשע אמריקאי", מאט וגוון סקוקי, זוג צעיר ממודסטו, קליפורניה, מותקף בברוטליות בביתם המשותף. כתוצאה מהתקיפה נהרג מאט, איש צבא, בעוד שגוון נותרת מחוסרת הכרה. הוריהם של גוון ומאט נשארים צמודים לגוון בביה"ח ומתפללים לנס, בעוד שארבעה חשודים מובלים למעצר. המקרה הטרגי מכה גלים בקהילת מודסטו ומצית מתחים סוציו-אקונומיים ובין-גזעיים, שקושרים ביחד את הקורבנות, החשודים ובני משפחותיהם של המעורבים בפרשה.

בתפקידים הראשיים מככבים פליסיטי האפמן וטימותי האטון. לצדם של האפמן והאטון, משתתפים בסדרה רג'ינה קינג ("ג'רי מגווייר", "ריי"), וו. ארל בראון ("צעקה"), ריצ'רד קברל ("סוף המשמרת"), קטילין ג'ררד ("הרשת החברתית"), בניטו מרטינז ("המגן"), פנלופה אן מילר ("הארטיסט"), אלביס נולסקו ("שבעה צעדים") וג'וני אוריץ ("אלי").

"סודות ושקרים" היא עיבוד לסדרה אוסטרלית באותו השם. בתפקידים הראשיים מככבים ראיין פיליפה וג'ולייט לואיס. במרכז הסדרה ניצב בן קרופורד (פיליפה), שהופך מאזרח שומר חוק לחשוד ברצח, אחרי שהוא מגלה בלב יער את גופתו של טום מרפי, הבן הצעיר של שכנו. הבלשית אנדראה קורנל (לואיס) מנסה לחשוף את האמת מאחורי הרצח המזעזע, ומסמנת את בן כחשוד המרכזי. חיי משפחתו של בן מתהפכים לחלוטין, כשהוא יוצא למסע מסובך להוכחת חפותו. המסע הזה יוציא לאור את הסודות והשקרים של שכניו, המנהלים חיים בורגניים ושקטים לכאורה, ואף אחד לא ייוותר מחוץ לרשימת החשודים.

לצדם של פיליפה ולואיס, מככבים בסדרה קיידי סטריקלנד ("מרפאה פרטית"), דן פוגלר ("כדורי הזעם"), אינדיאנה אוונס ("קרוב רחוק") ובל שוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully