וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובמעבר חד: "הומלנד" לא תעסוק עוד בטרור המוסלמי

13.1.2015 / 16:21

נשיא רשת "שואוטיים" אישר בראיון כי התכנית תנסה לרענן את הקו העלילתי שלה באמצעות איומים חדשים. בימים אלה עומלים יוצרי "הומלנד" על מציאת נבל חדש שיעמוד מול קארי בעונה החמישית של הסדרה

יח"צ - חד פעמי

החלטה מפתיעה של רשת "שואוטיים", שהתפרסמה היום (שלישי), מעלה את ההשערה שאירוע הטרור הקשה במערכת העיתון הסאטירי "שרלי הבדו" השפיע גם על התרבות הפופולרית. הסדרה, שהתבססה רובה ככולה על המאבק של סוכנויות הביון האמריקאיות בטרוריסטים מוסלמים מהמזרח התיכון, תמצא איום חדש לעסוק בו בעונה החמישית שתעלה בחודש ספטמבר, כך על פי הודעת הרשת.

על פי דיווח באתר InsideTV, אישר דיוויד נווינס, נשיא הרשת, כי יוצרי התכנית מחפשים נבל חדש שיעמוד מול קארי מת'יסון (קלייר דיינס). עם זאת הדגיש כי מאחורי ההחלטה עמד הצורך ברענון והכחיש כי לרצח 12 העיתונאים בצרפת היה פקטור במערכת השיקולים. "הנושא המרכזי של הסדרה הוא כמה קשה זה להיות מעצמה כמו ארה"ב במאה ה-21, כמה הבחירות קשות עכשיו", הסביר נווינס, "אני חושב שהעניין הזה יישאר רלוונטי ככל שהכותבים יצליחו למצוא סיפורים חדשים. זה יכול לקרות באפריקה, באירופה או במקום אחר במזרח התיכון. הסדרה אפילו יכולה לחזור לארה"ב בשלב מסוים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרוש: אויב חדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

איום הטרור המוסלמי עמד במוקד המחאה על חופש הביטוי בימים אלה, וב"שואטיים" מבהירים כי לא יאפשרו לאיומים להשפיע על הבחירות האמנותיות של הסדרה. "אני לא מצפה שיהיו הגבלות כלשהן, לא עכשיו ולא בעתיד. הכותבים שלנו מעולם לא חששו להתעמת עם הנושאים הקשים מכולם", מבהיר נווינס, "אני מצפה מהם להמשיך לעשות את זה בכל מקום בעולם ובכל נושא רלונטי".

  • עוד באותו נושא:
  • הומלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully