וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה נגד הסרט "חמישים גוונים של אפור": "גורם לנשים לחשוב שהשפלה היא מהנה"

13.1.2015 / 17:07

כחודש לפני שיוקרן בבכורה עולמית, הסרט "חמישים גוונים של אפור" נתקל בהתנגדות מצד ארגון שמותח ביקורת על סיווגו כסרט למבוגרים בלבד. לדברי הארגון, יש לסווגו באופן חמור יותר

יח"צ - חד פעמי

מחאה חדשה נגד הסרט "חמישים גוונים של אפור": ארגון "מוסר בתקשורת" יצא נגד סיווג הסרט האירוטי כסרט למבוגרים בלבד וטען כי יש להחמיר את הסיווג. בנימוקים לדירוג שפרסם איגוד הקולנוע האמריקאי נכתב כי הסרט "כולל תכנים מיניים בוטים, ובהם דיאלוגים, התנהגות בלתי רגילה ועירום גרפי". לפי ארגון "מוסר בתקשורת", המונח "בלתי רגילה" לא מתייחס לכפייה, לאלימות המינית ולאפלייה הנשית אשר מהווים, לפי הארגון, את בסיס "חמישים גוונים של אפור".

"ההתייחסות העמומה הזו מסכנת צופים ועלולה לגרום לחשוב שהשפלה היא דבר מענג ושעינוי יכול להוביל לסיפוק מיני", נטען בהודעה רשמית של הארגון. עוד נכתב בהודעה כי חברי הארגון היו מעוניינים שסיווג הסרט יהיה כדלקמן: "הסרט מייחס לעינוי תכונות של עונג מיני, כולל עירום בוטה, מעודד הטרדה ושימוש לא ראוי בכוח, מקדם אפליית נשים ומפאר ומקנה לגיטימציה לאלימות נגד נשים".

פסטיבל ברלין הקרוב יהיה המקום בו יוצג "חמישים גוונים של אפור", שמבוסס על הרומן בעל השם הזהה מאת א.ל ג'יימס, בבכורה עולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully