וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 29: הרומן של האלוף האולימפי הופך לסרט למבוגרים

15.1.2015 / 0:23

מייקל פלפס עובר מהפודיום אל האתרים המפוקפקים ברשת, הכפר האנגלי שנרדף על ידי המיתוס של היצ'קוק והכלב שמחזיר את ג'ון טרבולטה לכותרות. חדשות הטראש של השבוע

50 גוונים של זהב: הגרסה הפורנוגרפית לרומן של מייקל פלפס

המעבר של מייקל פלפס מתואר השחיין הטוב בעולם לכוכב צהובונים היה מהיר וכואב. אם התמונות שלו מעשן מריחואנה מבאנג הדהימו את עולם הספורט לפני חמש שנים, היסטוריה של מעצרים וגמילה לימדו אותנו שפוטנציאל השערוריות של הספורטאי האולימפי המצליח בהיסטוריה עוד רחוק ממיצוי. מי שנותנת לו דחיפה משמעותית בכיוון היא טיילור צ'נדלר, שבנובמבר האחרון סיפרה למי שרק רצה לשמוע על רומן שניהלה עם פלפס בזמן המעצר האחרון שלו על נהיגה בשכרות. צ'נדלר בת ה-42 סיפרה גם על הרקע שלה: היא נולדה כאינטרסקס, והוריה גידלו אותה כילד עד אשר בשנות העשרה החלה להזדהות כאישה. פלפס עצמו לא הגיב באופן פומבי לרומן, מה שמאפשר לאקסית להמשיך ולעשות לימונדה מהלימון שהכינה, כך סיפרה, דרך טינדר. השבוע שוחרר סרט המבוסס על מערכת היחסים הקצרה של השניים, ולפי הכוכבת הראשית שלו, צ'נדלר עצמה, כמובן, הוא "מדויק ב- 90%". את הסרט לא תזכו לראות על מסכי הקולנוע, שכן מדובר ביצירה פורנוגרפית המיועדת לצריכה בין אדם למחשבו. ובאשר לפלפס — ובכן, הוא יכול לסמן וי על הישג נוסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
90 אחוז אמינות. את היתר תצטרכו לדמיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אילו ציפורים: תושבי כפר אנגלי חיים בסרט של היצ'קוק

שגרת חייהם המנומנמת של תושבי הכפר הבריטי מורסהולם שבמזרחה של אנגליה מופרת לאחרונה הודות ללהקות רבות של ציפורים הפוקדות את המקום. בדומה לסרטו המפורסם של אלפרד היצ'קוק, "הציפורים", גם כאן מדובר בכמות עצומה של בעלי כנף שסיבת הימצאותם במקום אינה מוסברת במלואה. בשונה מן הסרט, הן לא תקפו אף אחד. בינתיים. עם זאת, עצם הנוכחות של השחפים והזרזירים הספיקה כדי לגרום לסכסוך בין תושבי הכפר הרבים, כשחלקם טוען שעל המועצה המקומית להיפטר מן המטרד, בעוד אחרים סבורים כי מדובר בתופעת טבע מרהיבה שיש ללמוד לחיות איתה. נכון לעכשיו, עמדת הרשויות היא שלא לפגוע בציפורים, אבל כולנו יודעים שזה רק עניין של זמן עד שמישהו יותקף בעליית הגג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמיד אפשר לבנות להן מתקן בחולות/מערכת וואלה!, צילום מסך

נגב לי ואנגב לך: סיפורו של הצייצן שנתקע בלי נייר טואלט

שום דבר טוב לא יכול לצאת מביקור בשירותים ציבוריים, יאמר לכם ג'ורג' מייקל. אנשי המדיה החברתית של חברת התחבורה "וירג'ין" ישמחו לטעון דווקא אחרת. הנוסע אדם גרינווד בדיוק סיים לעשות צרכיו בשירותי רכבת שהייתה בדרכה מלונדון לגלאזגו, כשגילה שאין נייר טואלט בתא. הוא עשה מה שאף אחד מאיתנו לא היה עושה, וצייץ: "כרגע עשיתי קקה די גדול ואין נייר טואלט". גרינווד תייג את חברת הרכבות וסיים בבקשה "אנא שלחו עזרה". בווירג'ין לא פספסו את הפוטנציאל התקשורתי ומיהרו להיחלץ לעזרתו של הצייצן, ביררו עמו את פרטי הרכבת ושלחו מיד עובד עם גליל נייר טואלט. אז בזמן שהתעסקתם במתכון לצמת שמרים-שוקולד-קוקוס, יש אנשים שהשתמשו באינטרנט למטרות חשובות.

שעות ביקור: מדוע סירבו מאמא ג'ון ושוגר בר לבקר את הדוד פודל בבית החולים?

בדיוק כשחשבנו שהעניינים בבית תומפסון חזרו לסדרם, מזכירים לנו בני משפחת בו בו שתמיד אפשר למצוא על מה לריב. ביום הראשון של 2015 אושפז לי "אנקל פודל" תומפסון, דודה של האני בו בו הקטנה ואחיה של שוגר בר, אביה, לאחר שחש כאבים בחזהו. פודל נותח ובילה שבוע בבית החולים, ובכל אותו הזמן לא שמע כלל מאחיו וגיסתו, מאמא ג'ון, ואת מורת רוחו מבני המשפחה המתנכרים לו הביע בעמוד הפייסבוק שלו. "זה שערורייתי שהם לא יכלו לשים את גאוותם בצד עבור נושא רציני", כתב בן זוגו אלן סטיבנסון. את פשר ההתעלמות התנדבה להסביר הבת הבוגרת, אנה, שטוענת כי בני הזוג כועסים על פודל על שהביא לחשיפת פרשיית הפדופיליה המשפחתית שזעזעה את העולם כולו. בינתיים מוסיף מצבו של פודל להשתפר, אך אם זו הדרך בה מוקירים לו תודה, ספק אם יציל שוב את המשפחה שהפנתה לו את גבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה נוטשים פודל?/מערכת וואלה!, צילום מסך

קסם בחדר השינה: נחשף פלייליסט המזמוזים של צ'נינג טייטום

הפריצה החמורה לרשת המחשבים של חברת ההפקות סוני כמעט הביאה למלחמה בין ארצות הברית וצפון קוריאה, אבל היא גרמה גם לכמה דברים חשובים. כמו למשל חשיפת קליפ היוטיוב הזה, שנחשד כפלייליסט המזמוזים של צ'נינג טייטום. הפריצה, והחומרים שדלפו ממנה, גילו לעולם ולתקשורת כתובות אימייל של כוכבים רבים, וחשבון יוטיוב בעל שם משתמש זהה לזה של כתובת המייל של טייטום, שעשה לייק לאסופת שירים הנקראת "קסם בחדר השינה". הספקנים יאמרו שאין הוכחה שאכן מדובר בטייטום, ההייטרים ינחרו בבוז לנוכח ראייה בדמות לייק, אבל מי שמאמין מוזמן להרגיש מה זה ללכת למיטה עם צ'נינג. וזה יהיה בדיוק כמו שדמיינתם.

בא יומו: נמצא כלב שנראה כמו ג'ון טרבולטה

ג'ון טרבולטה רגיל למצוא את עצמו מוזכר בתקשורת בעיקר בהתייחסות לנטייתו המינית המעורפלת ולהרפתקאותיו עם מסאז'יסטים. לכן הוא בוודאי ישמח לגלות שהפעם הוא עושה כותרות בזכות כלבלב חירש בשם בוף שהגיע לבית מחסה באוסטרליה. העובדים במקום פרסמו את תמונתו של בוף בעמוד הפייסבוק של הכלבייה, שם גולשים ערניים ציינו את הבלתי נמנע: הכלב דומה באופן מובהק לג'ון טרבולטה. למרות שעדיין לא נמצא לבוף בית, סביר להניח שהפיכתו לכוכב רשת תעזור לזרז את התהליך. אנחנו כאן כדי להזכיר שגם לכלבים שלא דומים לדני זוקו מגיע בית חם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתם צריכים לראות אותו רוקד/מערכת וואלה!, צילום מסך

גווינת' בודקת: אתר הלייף סטייל של השחקנית ממליץ לגולשיו על טיפול גמילה זוגי

גווינת' פאלטרו ממשיכה במאבקה להפוך למרתה סטיוארט של העשירים, והיא מגייסת את כל האנטגוניזם שהיא מסוגלת לייצר בדרך. אתר הלייף סטייל שלה, GOOP, ממשיך לגשש באפילה במטרה למצוא קוראים, ולאחרונה נפתח בו מדור חופשות חדש. לא אחת כגווינת' תמליץ על קלאב ביוון, ולכן את הקוראים שלה היא שולחת לאתרי נופש אקסקלוסיביים במחירים שלא שווים לאף נפש, כמו למשל בית מלון בסרי לנקה שגובה למעלה מ-1,300 דולר ללילה. אם זה לא אטרקטיבי מספיק בעיניכם, אולי ההמלצה על מרכז הגמילה קארון תעשה את העבודה. שם תוכלו לנפוש עם בן או בת הזוג ולהתמודד עם "יגון, התמכרויות, טראומות ילדות ומערכות יחסים כושלות". בקיצור, שום דבר שלא עשיתם כבר במלון הנסיכה.

גווינת' פאלטרו על השטיח האדום, 2013-2014. GettyImages
תנו לגווינת' לדאוג לכם למינוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully