וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרועים מכולם: פורסמו המועמדים לטקס הראזי 2015

14.1.2015 / 11:08

"רובוטריקים 4" מוביל את רשימת המועמדויות לטקס הסרטים הגרועים של השנה, כולל הסרט הגרוע, הבמאי הגרוע והתסריט הגרוע. אדם סנדלר ינסה להימנע מזכייה נוספת בקטגוריית המשחק, קמרון דיאז מועמדת על שני סרטים במקביל

יח"צ - חד פעמי

יום לפני פרסום המועמדויות לאוסקר, טקס הפרסים היוקרתי ביותר של השנה, מתפרסמת רשימת המועמדויות לטקס שאליו אף אחד בהוליווד לא רוצה להגיע. כצפוי, את המועמדויות לטקס הראזי ה-35 מוביל השנה "רובוטריקים 4" בבימויו של מייקל ביי. מלבד המועמדות לבימוי "זכה" הסרט גם להיכלל בקטגוריית הסרט הגרוע ביותר, התסריט הגרוע ביותר ובארבעה בקטגוריות משנה נוספות.

את רשימת הסרטים המתחרים על תואר הגרוע מכולם משלימים "הרקולס", "צבי הנינג'ה", מותחן הפעולה "הנותרים" בכיכובו של ניקולס קייג' והקומדיה "Saving Christmas". על תוואר השחקן הגרוע מכולם יתחרו אדם סנדלר ("תקועים בחופשה"), סת' מקפרלן ("מיליון דרכים למות במערב"), קלן לוץ ("הרקולס") וקירק קמרון ("Saving Christmas")

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעמיים פאדיחה. קמרון דיאז/מערכת וואלה!, צילום מסך

קמרון דיאז "הרשימה" כל כך את ראשי הטקס עד שהועמדה לקטגוריית השחקנית הגרועה ביותר עם שני סרטים ("האישה האחרת" ו"סקס טייפ"). שרליז ת'רון ("מיליון דרכים למות במערב"), דרו ברימור ("תקועים בחופשה"), מליסה מקארת'י ("תמי") וגאיה ווייס ("הרקולס") יחזיקו אצבעות שהמועמדות הכפולה הזו תציל אותן מהפדיחה של זכייה בתואר.

טקס הראזי ייערך אף הוא יום אחד לפני האוסקר ב-21 בפברואר. לרשימת המועמדויות המלאה לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully