וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחמם: תאריך חדש להופעתו בישראל של מק דמרקו

14.1.2015 / 15:00

אחרי שדחה את הופעתו בעקבות 'צוק איתן', נקבע תאריך חדש בבארבי להופעתו של מק דמרקו, משורר הרחוב והאנטי-גיבור הקנדי הידוע באישיותו הבימתית האקסצנטרית

מקברייר סמואל לניון דמרקו, משורר מחונן, אנטי מוזיקאי, שמנגן על גיטרה זולה שעלתה רק 30 דולר קנדי ולטענתו "אף מוזיקאי אמיתי לא היה מוכן לנגן עליה", מגיע לישראל אחרי שהופעתו נקבעה לקיץ שעבר אך נדחתה בעקבות מבצע 'צוק איתן'. דמרקו לוקח את העסק בקלילות ובהומור, עם מראה מרושל ומרווח ניכר בין השיניים. בדרכו שלו הוא רוקח מקצבים מבולגנים, כאוטיים ומשונים שמצליחים להתחבר לידי מלודיות מרגשות, בתוספת המילים הפשוטות באופן כמעט אינפנטילי שמצליחות לגעת בנקודות הרגישות ביותר בלב ויוצרות תחושת קרבה וחמימות עוטפת.

עם רגישות אדירה וכשרון מתפרץ להמנוני אהבה לא קונבנציונאלים, הופעותיו עם הלהקה הן גם חוויות רוקנרול מהמעלה הראשונה, המתובלות בהרבה הומור וקאברים בלתי צפויים (וויזר, מטאליקה ולימפ ביזקיט כבר זכו לכבוד). דמרקו ולהקתו, שנראים כולם כשליחי פיצה, מצליחים לעורר התפעלות גם אצל נביאי הזעם של הז'אנר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפתור ופרח. מק דמרקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנובמבר האחרון, במהלך הופעה אינטימית אל מול 100 סטודנטים באוניברסיטת קליפורניה, דמרקו נעצר על ידי המשטרה לאחר שסיים לבצע קראודסרף. לאחר מכן הודו השוטרים שלא ידעו כי הם עוצרים את האמן ושגרמו להופעה להסתיים. למחרת הגיב דמרקו בנימה משועשעת כשהעלה תמונה של המעצר לאינסטגרם, וציין כי בילה ערב נפלא בחברת משטרת סנטה ברברה. לאחרונה העמיד דמרקו זוג נעלי ספורט ישנות ובלויות למכירה פומבית, ואלה נמכרו בסך לא פחות מ-21,100$, תרומה עבור קייטנת רוקנ'רול לבנות.

אבל כל הקרקס הזה לא מגיע על חשבון המוזיקה: אלבומו מ-2014, "Salad Days" זכה לדירוגים גבוהים בסיכומי השנה שאך זה נגמרה, בין היתר במגזינים NME, ה-Rolling Stone ו-Pitchfork. עם כל זה הוא מגיע לארץ הקודש: מועד ההופעה החדש הוא יום שלישי, 2 ביוני 2015 בבארבי בתל אביב.

על הבאתו לישראל אמונה חברת ההפקות העצמאית נרנג'ה, המפיקה גם את הופעותיהם הקרבות של טריקי וטווין שאדו בישראל. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת: 139 ש"ח. ניתן לרכוש כאן (מי שרכש כרטיסים למופע בשנה שעברה באתר של נרנג'ה - הכרטיסים תקפים גם למועד החדש. מי שרכש באתר הבארבי - כרטיסיו בוטלו אוטומטית).

  • עוד באותו נושא:
  • מק דמרקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully