וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך ומסתבך: אחת מהמתלוננות נגד ביל קוסבי מגישה תביעה לבית המשפט

15.1.2015 / 13:39

אחרי שנחשפו בתקשורת וגוללו בזו אחר זו האשמות לתקיפות מיניות חמורות, נפגשה אחת מהמתלוננות נגד הקומיקאי, הדוגמנית קלואי גוינס, עם משטרת לוס אנג'לס במטרה להגיע לבית המשפט

ביל קוסבי. AP
בדרך לבית המשפט?/AP

האם ביל קוסבי עשוי למצוא את עצמו בקרוב על ספסל הנאשמים? האפשרות הזאת הופכת ריאלית יותר ויותר בעקבות ההחלטה של קלואי גוינס לתבוע את הקומיקאי. גוינס (24), דוגמנית ורקדנית שעבדה בלאס וגאס, טוענת כי פגשה את קוסבי במסיבה באחוזת פלייבוי בשנת 2008, שם אנס אותה כשהייתה במצב של ערפול חושים. בניגוד למתלוננות האחרות עד כה, שעל טענותיהן חל חוק ההתיישנות במדינת קליפורניה, במקרה של גוינס עשויים הדברים להגיע לכדי כתב אישום בבית המשפט במידה וימצאו נכונים.

גוינס מגוללת סיפור שחזר על עצמו אצל המתלוננות הקודמות נגד קוסבי, ובו סימם אותה הקומיקאי על ידי החדרת חומר מטשטש למשקה שלה. "התעוררתי בחדר באחוזה בגלל ששמעתי מוזיקה", סיפר גוינס בראיון לדיילי מייל, "הסתכלתי למטה וראיתי גבר גדול גוהר מעלי. זה היה ביל קוסבי והוא נישק וליקק את אצבעות הרגליים שלי ואז הוא נשך אותי קלות. תודה לאל כי זה מה שהעיר אותי וצעקתי: 'היי, מה קורה פה?'. הוא לא אמר כלום, לא ניסה להסביר, פשוט קם, לבש את המכנסיים שלו במהירות וברח".

קוסבי היה בן 71 בזמן האירועים שגוינס מתארת, והיא טוענת שכבר נפגשה עם משטרת לוס אנג'לס במטרה לבנות כתב אישום כנגדו. "סיפרתי את מה שקרה לחברה שלי לאחר מכן", נזכרת גוינס, "לא חשבתי שנאנסתי, אבל בהחלט שהוטרדתי ושמה שעשו לי היה לא בסדר. היא ניחמה אותי ואמרה לי לא להרגיש רע, אבל אף אחת מאיתנו לא העלתה על דעתה את האפשרות של תלונה".

מפקד תחנת משטרת לוס אנג'לס, אנדרו סמית', סירב להתייחס לאפשרות שכתב אישום אכן יוגש כנגד קוסבי ואמר ל-BBC: "כל הנושאים הקשורים למר קוסבי חסויים לחלוטין".

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully