וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאנן דוהרטי חושבת שלג'ייסון פריסטלי נגרם נזק מוחי

17.1.2015 / 15:54

לאחר שג'ייסון פריסטלי הוציא ספר בו תיאר את שאנן דוהרטי, שותפתו לשעבר לסדרה "בוורלי הילס 90210", כ"דיווה", דוהרטי הכריזה: "היתה לו תאונת דרכים, ואולי חלקים מזיכרונו השתנו"

: ג?ייסון פריסטלי ושאנן דוהרטי. GettyImages
שאנן דוהרטי VS ג'ייסון פריסטלי/GettyImages

הסדרה "בוורלי הילס 90210" הסתיימה לפני שנים רבות, אבל מתברר שהדרמות בין כוכבי הסדרה עדיין לא תמו. בפרק הקודם: ג'ייסון פריסטלי הוציא בשנה שעברה ספר זכרונות, ובו כינה את שאנן דוהרטי במלה "דיווה", וסיפר בין השאר על נסיעותיה בלימוזינה בדרכה לשדה התעופה. בפרק הנוכחי: דוהרטי לא נשארה חייבת, ואומרת לתקשורת הזרה: "אני אוהבת את ג'ייסון, אבל כידוע היתה לו תאונת דרכים. אני חושבת שאולי כתוצאה מכך חלקים מזיכרונו השתנו". דוהרטי התייחסה לתאונת הדרכים הקשה שעבר פריסטלי על מסלול מירוצי מכוניות ב-2002.

"כולם משתנים", הוסיפה דוהרטי, "ויש להם את התפיסה שלהם לגביי האמת. התפיסה שלו בפירוש שונה משלי. כל חיי שנאתי לימוזינות. אני חושבת שהן מביכות וגרוטסקיות. יש דברים שאין מצב שיקרו. לא הייתי על מטוס באותו זמן. התבלבלת ביני לבין מישהו אחר מהתכנית?! אני לא יודעת. אני רק יודעת שבשלב מסויים, כולם רוצים להצליח במכירות של ספר... נכון?".

דוהרטי נשאלה בראיון גם האם יש סיכוי שתתאחד עם שותפיה לשעבר מהסדרה "בוורלי הילס 90210", טורי ספלינג ולוק פרי. היא פסלה את הרעיון על הסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully