וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סיה ממגנטת את "סאטרדיי נייט לייב"

19.1.2015 / 9:31

הזמרת האוסטרלית ביצעה את להיטיה בתוכנית הפופולרית לקול מחיאות הכפיים הסוערות של הקהל. צפו בביצועים המהפנטים ל-"Chandelier" ו-"Elastic Heart"

סיה ממשיכה להסעיר את העולם עם להיטיה. הזמרת האוסטרלית הופיעה בסוף השבוע האחרון בתוכנית "סאטרדיי נייט לייב" והדהימה את הנוכחים באולפן בביצועיה ללהיטים "Chandelier" ו-"Elastic Heart". בהמשך ישיר לקליפים לשירים, אירחה את סיה את הרקדנית הצעירה מאדי זיגלר.

לצדה של זיגלר בשיר "Elastic Heart" רקד בחור מחופש לסיה. כידוע, בקליפ לשיר רוקד שיה לה-באף ביחד עם זיגלר אולם כאמור, ב"סאטרדיי נייט לייב" הוחלף לה-באף בשחקן אנונימי. בנוסף, בגרסת "סאטרדיי נייט לייב" ל-"Chandelier" שהפך את זיגלר למפורסמת ברחבי העולם, אירחה סיה פנטומימאי וזיגלר לא ביצעה את ריקודה המפורסם.

הקליפ לשיר "Elastic Heart" עורר מהומה לאחר שיצא וסיה אף התנצלה עליו בטוויטר. "אני מתנצלת עבור מי שהרגיש לא בנוח על ידי 'Elastic Heart'. הכוונה שלי היתה ליצור הקשר רגשי כלשהו, לא לפגוע באף אחד. ציפיתי לקריאות 'פדופיליה!' על הקליפ. כל מה שאני יכולה להגיד זה שמאדי ושיה הם שניים מהשחקנים הבודדים שהרגשתי כי היו יכולים לגלם את שני מצבי 'סיה' הנאבקים האלה", צייצה הזמרת האוסטרלית.

צפו בהופעותיה של סיה מסוף השבוע האחרון:

  • עוד באותו נושא:
  • סיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully