וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד העונג הבא: הזוג שביצע מין אוראלי באמצע הופעה חיה

19.1.2015 / 17:13

זוג מעריצים ניצל את קירבתו לבמה במופע של להקת ה"Dead Kennedy's" בקליפורניה, כדי לענג זה את זו בעירום מלא לעיני כל. "אנשים פשוט הביטו בהם, צילמו, ואז חזרו להתרכז במופע", סיפרו נוכחים במקום

סקס בהופעה. reddit, מערכת וואלה! NEWS
נהנים מכל העולמות/מערכת וואלה! NEWS, reddit

מעריצי להקת הפאנק "Dead Kennedy's" שהגיעו להופעה חגיגית בסלונה ביץ', קליפורניה ביום חמישי האחרון, זכו לקבל שתי אטרקציות בכרטיס אחד. באמצע ההופעה וללא שום היסוס לנוכח אלפי האנשים שעמדו סביבם, החליט זוג צעיר שהתמקם בקרבת הבמה שהאנרגיות מתאימות לפעילות אקטיבית יותר מאשר ריקודים במקום. האישה נשכבה על הבמה כשהיא עירומה לחלוטין, בזמן שהגבר מבצע בה מין אוראלי מלא לעיני כל.

"זה היה הרבה יותר מוזר מאשר מפריע", סיפר אחד הנוכחים במקום, "אנשים שעמדו לידם פשוט הוציאו מצלמות והתחילו לתעד". נוכחים אחרים בהופעה סיפרו שהזוג סיים את מופע הסקס החינמי שלו רק כשהאנשים מסביבו איבדו עניין וחזרו להתרכז בהופעה. למנהלי האירוע היו הסברים אחרים לדרך שבה הסתיים האקט: "אנחנו כמובן לא מעודדים התנהגות שכזו", הסביר מנהל מתקן ההופעות, "ברגע שצוות האבטחה זיהה מה שקרה הוא עצר אותם מיד".

על אף שחוקי מדינת קליפורניה אוסרים התערטלות בציבור, השריף המקומי טוען כי נכון ליום שני איש עדיין לא הגיש תלונה רשמית על האירוע. האם קשר השתיקה הזה יביא מעריצים נוספים של הלהקה להראות את ביצועיהם בהופעות הבאות? התשובה יכולה להיות חיובית, אבל רק אם הפעם אנשים יקדישו אליהם קצת יותר תשומת לב לפני שיחזרו לענייניהם.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully