וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים כהן יעמדו בראש חבר השופטים של פסטיבל קאן 2015

20.1.2015 / 10:04

הכהנים, שזכו בעבר ב-4 פרסים (בהם "דקל הזהב" על "ברטון פינק"), יובילו את צוות השופטים בפסטיבל שייערך בפעם ה-68 בריביירה הצרפתית. זהות יתר השופטים תיחשף במהלך חודש אפריל

האחים כהן במסיבת העיתונאים בפסטיבל קאן. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
כבוד השופטים/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

ג'ואל ואיתן כהן, צמד האחים הקולנועי המצליח ביותר בהיסטוריה, יעמדו בראש צוות השופטים של פסטיבל הקולנוע היוקרתי בריביירה הצרפתית שייערך בחודש מאי. צוות השופטים המלא שיכלול שמונה קולנוענים בכירים מלבד הכהנים, יוכרז במהלך חודש אפריל.

במהלך 14 השנים האחרונות הפכו האחים לחביבי הפסטיבל עם 12 מועמדויות עבור 8 מסרטיהם ו-4 זכיות (דקל הזהב על "ברטון פינק" ב-1991, פרס הבימוי על "פארגו" ב-1996 ו"האיש של היה שם" ב-2001 ופרס חבר השופטים על "בתוך לואין דייויס ב-2013).

"אנחנו מתרגשים מאד לחזור לקאן גם השנה", כתבו איתן וג'ואל כהן בהודעה לעיתונות, "זאת הזדמנות מצוינת לצפות בסרטים מרחבי העולם. קאן הוא פסטיבל שהיה חשוב עבורנו עוד מתחילת הקריירה והזכות לשפוט בו היא כבוד מיוחד, בעיקר מכיוון שזוהי הפעם הראשונה שבה אנחנו עומדים בראש גוף כלשהו".

בימים אלה מצלמים האחים את סרטם החדש, קומדיה תקופתית על הוליווד של שנות ה-50 בשם "!Hail, Caesar", בכיכובם של ג'ורג' קלוני, צ'נינג טייטום וסקרלט ג'והנסון. הסרט מתוכנן להגיע לבתי הקולנוע בפברואר 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully