וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תמונות ראשונות מתוך העונה החמישית של "משחקי הכס"

21.1.2015 / 12:00

קמפיין הקידום של רשת HBO לקראת העונה החדשה יגיע לשיאו בשבועות הקרובים. הטריילרים לספיישל ה-IMAX וספיישל מאחורי הקלעים חושפים קצת ממה שצפוי

תמונות ראשונות מתוך "משחקי הכס" עונה 5. יוטיוב, צילום מסך
הפגרה לא עשתה לו טוב/צילום מסך, יוטיוב

העונה החמישית של "משחקי הכס" הולכת ומתקרבת ואיתה גם הסקרנות של מעריצי הסדרה ברחבי העולם. ב-29 בינואר תחגוג רשת HBO את הפרימיירה המתקרבת באירוע חגיגי שבמסגרתו יוצגו שני פרקי הסיום של העונה הרביעית במשך שבוע באולמות IMAX נבחרים ברחבי ארה"ב. זו תהיה הפעם הראשונה אי פעם שבה סדרת טלוויזיה תוקרן על המסך הגדול באמצעות הטכנולוגיה היוקרתית.

המעריצים שיגיעו לצפות בספיישל החגיגי יזכו לחזות גם בהצצה נרחבת ראשונה לקראת העונה החדשה שבפתח. מי שלא יגיעו יוכלו להתנחם בספיישל הטלוויזיוני שמכינה הרשת, שיציג צילומים וראיונות מאחורי הקלעים של ההפקה היוקרתית. בקטעים קצרצרים חדשים ששולבו בטריילרים שמקדים את אירועי ההשקה, נראים מספר חומרים חדשים שטרם נחשפו, ביניהם טיריון שנפלט מתוך ארגז (ככל הנראה המשך ישיר לפרק סיום העונה, שסיומו אילץ אותו להימלט מבני משפחתו שמבקשים לנקום בו) וקרב שככל הנראה נערך בדורן וכולל שתי דמויות מבני מארטל.

ספיישל מאחורי הקלעים ישודר ב-HBO ב-8 בפברואר. העונה החדשה של משחקי הכס תצא לדרך ב-12 באפריל ותשודר בשידור מקביל בישראל בערוץ yes Oh.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully